gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Bare tanken på å være med i et guild hvor det mest sannsynlig kommer til å være en stor andel norske "kids" får meg til å pent takke nei:) Hadde det ikke vært for dem så hadde en helnorsk guild vært en god ide:) Men sikkert mange som ikke er like "kresen" som jeg, så dere må ha lykke til
øl_i_tastaturet Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Bare tanken på å være med i et guild hvor det mest sannsynlig kommer til å være en stor andel norske "kids" får meg til å pent takke nei:) Hadde det ikke vært for dem så hadde en helnorsk guild vært en god ide:) Men sikkert mange som ikke er like "kresen" som jeg, så dere må ha lykke til 7094724[/snapback] Enig
andiss Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Bare tanken på å være med i et guild hvor det mest sannsynlig kommer til å være en stor andel norske "kids" får meg til å pent takke nei:) Hadde det ikke vært for dem så hadde en helnorsk guild vært en god ide:) Men sikkert mange som ikke er like "kresen" som jeg, så dere må ha lykke til 7094724[/snapback] For du er jo så stor og sterk
LowBalls Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Så fordi jeg ikke er 18år eller eldre, betyr det at jeg er umoden liten drittunge? så lenge man er over 12år burde det gå veldig bra.
dnthalhuk Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Idioter finnes i alle aldersgrupper, det er bare det at i aldersgruppen 16 minus er det en større andel av dem. Evner ikke å se flere sider av en sak og manger ganger er noen de har hørt av en venn det eneste riktige. Det tynnes i rekken for slike etterhvert som alderen går oppover og man lærer, men som nevnt i første setninger finner man fortsatt utskudd. Det er ikke dermed sagt at folk under 16 ikke vet å oppføre seg kjenner mange i den aldersgruppen som oppfører seg ordentlig, men gudene skal vite at jeg har møtt mange i den alderen som er stikk motsatt. Så jeg skjønner godt folk som er over 20 sin skepsis. Endret 18. oktober 2006 av Ant1
Bredoc Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Etter å ha spilt wow siden April 2005, og 3 lvl 60 chars har jeg fått nok av Norske kidz. 99% av dem som er under 18 = lootwhores, eller mammadalter. Faktisk virker det som Norske kidz er værre enn annen "ungdom" på samme alder. Dette er min og jevnaldrene kammerater på samme alders erfaringer, fra tre forskjellige servere. Vi er gjevnt rundt i begynnelsen av 30 åra. Jeg skal også støtte opp det Gamer73 her har skrevet.
Rookie_NO Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hva med å starte en alder 20+ PvE guild da, der er jeg med. Har 3 60'er som ikke er spilt siden januar og jeg kan være klar for moro i WoW igjen! (Mye av moroa er pre 60!) Endret 19. oktober 2006 av Rookie_NO
genetex Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Jeg kommer ikke til å ha noen aldersgrense på guildet nei.. Jeg kicker de som ikke oppfører seg etter reglene som guilden vil sette opp (senere når den tid kommer). Jeg driter desverre oppi om personen er 11 år eller 52 år, det som teller er hvordan man oppfører seg.
Energi Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Problemet med å ha yngre spillere i guildet (under 18) er at noen har faste leggetider, blir avbrutt i spillingen fordi mor/far/søster skal bruke pcen eller selv blir så trøtt klokken 2230 at de ikke klarer mer. Har flere i guilden som ikke får være oppe lengre enn 2230 - våre raid er fra 2000-2330 vanligvis. Disse blir da automatisk satt på subs bench og det blir masse whining. Så har vi noen som kan spille så lenge som raidet varer, men plutselig går afk pga mor/far roper eller vil noe. Ikke særlig gunstig i for eksempel supression roomene. Endret 20. oktober 2006 av Energi
Namek Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 kan du ikke lage en liste over hvem som vil være med og hvilken klasse de vil spille? Kan godt tenke meg å join med en druid om det blir horde^^
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg driter desverre oppi om personen er 11 år eller 52 år, det som teller er hvordan man oppfører seg. Det er jo greit nok det, og det er sikkert lurt å tenke slik som GM, da du skal samle en hel gjeng med folk som igjen tar med seg kameratene sine inn i guildet. Personlig mener jeg at selvsagt kan en på 11 år oppføre seg bra, men personen er fremdeles 11 år. For meg betyr den sosiale praten i guildet en del, og en person på 11 år har jeg ikke så mye igjen for å prate med. Det er mulig en person på 11 kunne hatt nytte av å prate med folk på min alder, men jeg orker ikke være en "lærer". Men selvsagt kan man dele spill-erfaringer med folk i alle aldre og dette er jo greit nok. Men off-topic prat i guild chat fra en 11 åring finner jeg særdeles lite givende.
genetex Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Problemet med å ha yngre spillere i guildet (under 18) er at noen har faste leggetider, blir avbrutt i spillingen fordi mor/far/søster skal bruke pcen eller selv blir så trøtt klokken 2230 at de ikke klarer mer. Javell, men heh, da kicker vi/lat ikke dem som vi vet har foreldre som kan slå av internett etc. raide fra klokken 20.00 og utover fks? Trenger ikke gjøre alt så vanskelig. Men selvsagt kan man dele spill-erfaringer med folk i alle aldre og dette er jo greit nok. Men off-topic prat i guild chat fra en 11 åring finner jeg særdeles lite givende. Ja men dette er da deg gamer73. Alle er ikke ute etter å givende off-topic prat i en guild. Og om det er en 11 åring i guilden, må du da prate med ham uansett? Ser ikke helt problemet her. Og ja, jeg vil sette opp en liste senere i dag ganske sikkert. Endret 20. oktober 2006 av genetex
samebob Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg vil være druid helst alliance... litt lei av alle hordene mine å kan jeg få vite server? så jeg kan begynne straks:) Endret 20. oktober 2006 av samebob
genetex Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Nei, skal gjøre de "nå". Jeg vil att alle som har tenkt vere med, skal skrive i posten sin her i tråden, PVP, PvE, eller RP/ RPPvP. For at folk skal legge merke til dette "spammer" jeg litt. ****************************************************************** ****************************************************************** Jeg stemmer for: Samme for meg, dette teller som 1 stemme for samme hva.
Solidsturla Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Jeg stemmer for PvP, men det er egentlig det samme Endret 21. oktober 2006 av Odd-Frank
oophus_3do Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Så fordi jeg ikke er 18år eller eldre, betyr det at jeg er umoden liten drittunge? så lenge man er over 12år burde det gå veldig bra. 7099132[/snapback] Hmm.. Har nok dessverre opplevd det motsatte.. Man skal helst se en guild som har medlemmer på alder over 20 tallet for att det skal være nogenlunde greit.. Selv der finnes det folk som man kan viske ut.
opticus Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 jeg er positiv til norsk guild, men jeg er ikke positiv til å ha en guild full av kids og dette er pga dårlig erfaring. Spiller på horde executus pvp server. Leggetider, det sosiale på vent/ts og barnslig oppførsel og merkelige utbrudd er da grunnen til at jeg ikke er positiv til kids i guilden. Got issues på executus er forresten en skandinavisk/norsk guild
Daehli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Dere burde nesten satt opp en avstemning på horde/alliance før det blir planelagt noe mer. Så får de som er interessert i å være med på den siden som blir valgt - avgjøre server og klasse seg i mellom. Hvis det blir snakk om en PvP del av guildet, så er jeg gjerne med, uansett side, med rogue, priest, shaman eller warrior.
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Når det gjelder det med folk under 18 år så burde det ikke være vanskeligere enn og gi folk under 18 år en prøvetid i guilden på 1-2 uker. klarer de ikke og oppføre seg er det guildkick. det er ikke rettferdig og nekte folk under 18 år adgang. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ALDRI har fått klager fra noen om at jeg oppfører meg barnslig, jeg har faktisk fått høre av en 22 år gammel mann at han trodde jeg var like gammel som ham pga oppførsel (jeg er 14). Dette var etter at en i et party spurte folk om alder. Og jeg har erfart at prøvetid er bra. Selvfølgelig blir det guildkick hvis de oppfører deg barnslig etter prøvetiden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå