Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen men nå kommer jeg ikke på siden mer
greiven Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen men nå kommer jeg ikke på siden mer 7067107[/snapback] Lol. Du kjøpte WoW i går, men har allerede STORE problemer med serverne ? Lættis :!:
............... Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen men nå kommer jeg ikke på siden mer 7067107[/snapback] Lol. Du kjøpte WoW i går, men har allerede STORE problemer med serverne ? Lættis :!: 7067112[/snapback] hva er det for et svar a? herregud men, hvem side er det du snakker om? eller er det en server? (vanskelig å skjønne det du skriver)
greiven Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Han kjøpte WoW i går, og har allerede problemer med siden. Det er normalt at siden WoW-europe.com er nede titt og ofte. Du er vell bare utålmodig ....Bare vent, en løsning popper opp når du minst aner det.
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 snakker jeg vanskelig? ja vel her er historien som begynte i går(for meg) jeg kjøpte meg wow HURRA!! men når jeg kom hjem å instalerte gikk det fint men da åpnet ikke siden seg prøvde på nytt i dag gikk bra men så kom det en ekkel beskjed opp når jeg hadde skrevet inn kortnummer "siden har noen usikre et eller annet vil du vise dem jeg trykkte på ja så kom den verste beskjeden opp SIDEN KAN IKKE VISES!!!!!! JEG GIKK UT AV NETTET OG INN IGJEN DA GIKK DEN HELLER IKKE OPP. HJELP!!!!
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 ok nå er siden nede igjen må vel vente til i morgen
............... Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Sånn skjedde med meg flere ganger. Utrolig irriterende, du må bare prøve og aktivere kontoen din "fort". Hver gang jeg tok det rolig og brukte god tid, fucka det seg opp. Men når jeg stressa gjennom det, gikk det ok. Prøv..
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 bare 1 lite prob hvis eg skal prøve 100 ganger blir ikke pappa glad han blir sur (liten tålmodighet)
............... Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 bare 1 lite prob hvis eg skal prøve 100 ganger blir ikke pappa glad han blir sur (liten tålmodighet) 7067153[/snapback] det kan ikke vi gjøre noe med. Men de kan ikke kreve penger uten at du har bekreftet bestillingen, right?
Swafty Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hva har du tenkt å spille som? Alliance?? Det er bare å vente litt.. siden kommer sikkert opp i løpet av dagen.
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 jeg trur ikke det noen gang kommer til å gå men hvis det ikke går NESTE lørdag da levere jeg det tilbake
FredrikFtw Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Eh, tålmodighet er fint. Det hender at siden går ned men kommer som regel opp igjen i løpet av 24 timer.
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 ja det var ikke lang ventetid men jeg får vel bare vente å vente å vente
Lightningwolf Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 BTW hva faen har skjedd med wow-europe.com nå da? jeg får ned noe dowload stuff
Nstin Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 BTW hva faen har skjedd med wow-europe.com nå da? jeg får ned noe dowload stuff 7067579[/snapback] Samme her. Men bare med firefox, ikke med IE.
Kalanthes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 jaja nå er siden oppe å jeg skal prøve på nytt
Erroneous Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 mm, husker når jeg skulle lage account *server is not responding* *you spent too much time*, dreiv på i 3 timer elns
knux Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 husker jeg hadde probs med å få laga kontoen min å, husker også at det alltid var fucka i IE.. <3 firefox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå