Gå til innhold

world of warcraft problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI :mad: kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen :D men nå kommer jeg ikke på siden mer :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI :mad:  kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen :D  men nå kommer jeg ikke på siden mer :cry:

7067107[/snapback]

Lol. Du kjøpte WoW i går, men har allerede STORE problemer med serverne ? Lættis :!:

Skrevet
nå har det vert mye problemer i wow feks servere nede og siden i europa åpner seg ikke! MEKTIG LEI :mad:  kjøpte wow i går. i dag prøver jeg på nytt siden er åpen :D  men nå kommer jeg ikke på siden mer :cry:

7067107[/snapback]

Lol. Du kjøpte WoW i går, men har allerede STORE problemer med serverne ? Lættis :!:

7067112[/snapback]

hva er det for et svar a? herregud :ermm:

men, hvem side er det du snakker om? eller er det en server? (vanskelig å skjønne det du skriver)

Skrevet

Han kjøpte WoW i går, og har allerede problemer med siden. Det er normalt at siden WoW-europe.com er nede titt og ofte.

Du er vell bare utålmodig

....Bare vent, en løsning popper opp når du minst aner det.

Skrevet

snakker jeg vanskelig? ja vel her er historien som begynte i går(for meg)

jeg kjøpte meg wow HURRA!! men når jeg kom hjem å instalerte gikk det fint men da åpnet ikke siden seg :hmm: prøvde på nytt i dag gikk bra men så kom det en ekkel beskjed opp når jeg hadde skrevet inn kortnummer "siden har noen usikre et eller annet vil du vise dem jeg trykkte på ja så kom den verste beskjeden opp SIDEN KAN IKKE VISES!!!!!! JEG GIKK UT AV NETTET OG INN IGJEN DA GIKK DEN HELLER IKKE OPP. HJELP!!!! :cry::cry::cry:

Skrevet

Sånn skjedde med meg flere ganger. Utrolig irriterende, du må bare prøve og aktivere kontoen din "fort". Hver gang jeg tok det rolig og brukte god tid, fucka det seg opp. Men når jeg stressa gjennom det, gikk det ok. Prøv..

Skrevet
bare 1 lite prob hvis eg skal prøve 100 ganger blir ikke pappa glad  :p  han blir sur (liten tålmodighet) :no:

7067153[/snapback]

det kan ikke vi gjøre noe med. Men de kan ikke kreve penger uten at du har bekreftet bestillingen, right?

Skrevet
BTW hva faen har skjedd med wow-europe.com nå da? jeg får ned noe dowload stuff :cry:

7067579[/snapback]

Samme her. Men bare med firefox, ikke med IE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...