Rivfader Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Så hva slags karakterer er det dere driver og bygger på? Jeg har gått hovedsaklig for Hunting. Har 204 i Hunting og Game Hunter/Big Game Hunter/Orc Hunter. Skal ta Master Hunter så fort jeg finner noen som kan lære meg det. (Noen som vet hvor Master Hunter trainer er forresten?) Har for øyeblikket også 125 i Strength og har tatt Shield Parry. Selv om jeg stort sett bruker bue er det mange steder hvor det fungerer best å gå i nærkamp. Vurderer å gå for two-weapon fighting etter hvert. Planen videre er å øke Alchemy sånn at jeg kan lage nyttige potions og forskjellige typer piler (flaming/exploding/poison). Diskuter!
Temuco Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg kjører også hunting skills, gått mest i det nå, men lurer på om jeg skal prøve litt tyveri snart
Bone Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Når det gjelder rollespill, så starter jeg ALLTID med en noksa "ren" Warrior -klasse.. det er lett å sette seg inn i, ikke så mye hokus pokus, og man kan konsentrere seg mer om "tingene rundt" i spillet.. Når jeg har blitt kjent med spillet generelt, kan jeg begynne å eksprementere litt med andre klasser.. Da har det gått generelt i hunter/archer, eller hva dere vil kalle dem.. Men, etter Oblivion, ble jeg faktisk veldig glad i Mage -klassen, som jeg "ALDRI" har prøvd før.. Men, tilbake til "per nå"; så kjører jeg foreløpig en Warrior.. Tullet bort en del penger, levelpoints og greier, kanskje.. jeg vet ikke.. dere kan gjerne kommentere; Jeg hadde i hvertfall en 70 levelpoints, og ca 2600 gull.. Betalte først 5lvl + 1000 for å lære meg Crossbow, og så brukte jeg resterende penger, og (ikke alle) levelpoints på å få styrken min opp til 135 .. fra 102/103, eller noe.. Dette var for å få brukt Crossbow'en som jeg hadde litt lysst på.. Ellers, når jeg har fått samlet opp noen penger igjen.. for nå er jeg blakk.. Så kommer jeg til å lære meg litt hunting-skills, så jeg får skinna dyrene og slikt... Hva synes dere!? Har jeg brukt pengene og levelpointsene ufornuftig!? Har kanskje igjen en 30 levelpoints nå.. eller noe..
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Tja, jeg er selvsagt hovedsaklig en warrior da, men så farlige som dyrene i Gothic er, så MÅ man bare bli god med buen også. Har ikke trent meg i tyngre våpen og armbrøst enda, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det (flammesverdet holder i massevis så langt). Magi holder jeg meg unna. Har faktisk ikke prøvd en eneste magisk dingsebums, men har lært litt "ancient history" fra å lese en del bookstands. Stjeling, låsdirking, parrering med skjold, smiing, akrobatikk, mulighet til å snakke seg vekk, osv, har jeg selvsagt også utdypet meg i etter hvert som jeg har spilt meg videre i spillet. Med andre ord er jeg ganske all-around, men som sagt holder jeg meg helt fra magi. Endret 14. oktober 2006 av Hr. Jenssen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå