Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turbo - lyd med en slags sirene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt att det går ann å få en sirene lignende sak som du kobler til gassen for å få turbo lyd når du slipper gassen. Bare lurer på hvor du eventuelt får tak i en sånn? Lurer på hvordan den ser ut?? :)

7066257[/snapback]

 

Haha! Hvis det finnes hadde jeg vært flau over å hatt det.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ikke kjøp >.<

 

Sånne ting er så jalla.. Den velkjente pop-off lyden kommer fra et visst turtall.. Så når du kjører midt i sentrum og har hele tiden "PSSSH! PSSH!" lyder vil du KANSKJE klare å skremme bort noen, men de som kan motorer kommer til å le seg ihjel..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ikke kjøp >.<

 

Sånne ting er så jalla.. Den velkjente pop-off lyden kommer fra et visst turtall.. Så når du kjører midt i sentrum og har hele tiden "PSSSH! PSSH!" lyder vil du KANSKJE klare å skremme bort noen, men de som kan motorer kommer til å le seg ihjel..

kommer ved ladetrykk, ikke turtall

 

Jeg mener da ikke at turbo betyr 300km/t, men turbo er overladning.. Og ved for lavt turtall og sånn lyd ved lavt turtall... tja, vel.. du skjønner nok hva jeg mener.. :p

finnes mange turboer som ladder ved lavt turtall, dermed kan man få "dump-lyd" ved lavt turtall oxo, vell og merke ikke feks 900 omdr..

 

dump lyd på moped JÆDÆÆ..... skjerpings

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...