GtReBra Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har tenkt å begynne å spille igjen , men cdene mine ligger hjemme mens jeg er på hybelen. Kan jeg lasta ned den 10 dager free trail klienten å bruke denne? har leita litt på blizz sine sider men finner ingen ting.
Frohman Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, har gjort det selv da jeg ikke fant mine CD'er.
MrLee Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 ja, du kan sågar lovlig laste det ned via diverse lugubre metoder også om du skulle ønske det. Du har betalt for varen tross alt.
DeadbeaT Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Eller bare laste ned den lovlig beta'en som er overalt på nettet og patched et opp til 1.12.1, no problem
GtReBra Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Lasta ned en "slem" install. Dette er så klart en US WoW er det enste jeg må forandre på set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com ?
Arinomi Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Lasta ned en "slem" install. Dette er så klart en US WoW er det enste jeg må forandre på set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com ? 7067502[/snapback] Skulle da tro det. Har ikke mye erfaring med slikt, men det høres logisk ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå