Gå til innhold

X360 FIFA07 VS PES6

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei æ har x360 . er ikke fornøyd m d for at den klikker nesten altid før klikka den på oblivion men no klikka den på saints row å!

fifa 07 og pes6 kommer på samme tid og det veit dere .

hva anbefaler dokker som er eksperter på spill og sånt

hvilke av de to spillene anbefaler dere at jeg ska kjøpe? pes6 eller fifa07

æ har ikke lyst å bruke 1000 kr eller mer for 2 fotballspill . håper dere skjønne mæ trenger svar så fort som er mulig

TAKK! :!: :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke prøvd noen av de, men skulle jeg valgt hadde valget vært enkelt: PES 6. FIFA har ikke vært det samme etter jeg begynte å spille PES...

EDIT: Kom svaret fort nok? :p

Endret av Dunedain
Skrevet

PES6 er ikke komt ut enda da, kan ikke sammenligne de enda. (Bortsett fra winning eleven på japansk elns)

Men går utifra at PES5 og PES6 er ganske mye like, så liker man tidligere PES, så liker mansikkert PES7. FIFA07 skal vist være ganske sært på x360, uten finter, hodedueller osv.

Skrevet

Prøv å si at det ikke er finter på fifa07. det finnes mange MANGE! Jeg eier på Fifa07. Hva PES har aldri hørt om det, derfor kna det umulig være så bra som dere sier. Fifa07 eier 2k når det gjelder fotballspill!

Skrevet
Prøv å si at det ikke er finter på fifa07. det finnes mange MANGE! Jeg eier på Fifa07. Hva PES har aldri hørt om det, derfor kna det umulig være så bra som dere sier. Fifa07 eier 2k når det gjelder fotballspill!

7080758[/snapback]

Hva prøver du egentlig å si?

Skrevet

7080758[/snapback]

7080799[/snapback]

I posten over sa han at Fifa07 var sært uten finter osv. Det finnes mange finter på fifa07 , det var poenget tror jeg.

Skrevet

7080758[/snapback]

7080799[/snapback]

I posten over sa han at Fifa07 var sært uten finter osv. Det finnes mange finter på fifa07 , det var poenget tror jeg.

7080844[/snapback]

Vi diskuterer ikke pc, ps2 eller xbox versjonen her, du er forvirret

Skrevet

Er vel ikke helt enkelt å sammenligne to spill som ikke har kommet ut ennå. Men mulighetene er jo gode for at PES fortsatt er det beste av de to.

Og joda, det er finter på fifa07 til x360.

Skrevet
Er vel ikke helt enkelt å sammenligne to spill som ikke har kommet ut ennå. Men mulighetene er jo gode for at PES fortsatt er det beste av de to.

7081015[/snapback]

Hvordan vet du dette? Det er jo kommet artikler og nyheter ut om at det faktisk ikke er finter

Skrevet

Xbox 360 versionen av Fifa 07 . så er det desverre ikke med en eneste finte nei. desverre. det har Easport`s selv sagt. viss du bare finner veien til hjemmesiden dems.

Pro Evo 6 :thumbup:

Skrevet (endret)

7081015[/snapback]

Du er jo helt på jordet! EA har selv gått ut å sagt at det ikke er finter på spillet.. Så med mindre du har fått en ''super'' versjon av spillet eller drømt det, burde du la vær å komme med slike påstander!

Endret av Lokiboki
Skrevet

7081015[/snapback]

Du er jo helt på jordet! EA har selv gått ut å sagt at det ikke er finter på spillet.. Så med mindre du har fått en ''super'' versjon av spillet eller drømt det, burde du la vær å komme med slike påstander!

7081674[/snapback]

he he , trur han har super versjonen :D

Skrevet (endret)

7081015[/snapback]

7081674[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=dNaXcyvOa3Q

http://www.youtube.com/watch?v=fUeXIyNHQlc

Skal visstnok være fra demoen. Der har du begrunnelsen for påstanden min. Har vært en diskusjon om det på forumet her før skjønner du.

Endret av wipy
Skrevet

Er jo veldig positivt vist det plutselig er blitt lagt til finter, men det EA bekreftet var at trickstick'en var tatt vekk.. Har selv spilt demoen en del å trykket på alle knappene og kombinasjonene av knapper som er mulig. Alt dette i håp om å få til en finte. Har ikke vært mulig å få til en enste uskyldig finte en gang..

Skrevet

At tricksticken er tatt vekk betyr jo ikke nødvendigvis det samme som at det ikke er finter. Merkelig å fjerne den riktignok, men det er en annen sak. Det der skal visst være fra demoen, og man ser jo tydelig at det er finting på gang, så jeg er nok ikke helt på jordet alikevel skjønneru ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...