Gå til innhold

Hva er best av PvP sette og Tier 3 settet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva er best av PvP sette og Tier 3 settet til hunter?

Og hva tar lengst tid og skaffe?

7062617[/snapback]

T3 er overlegent (Om ikke PvP- settet har blitt buffa siden jeg sjekka sist)! PvP- settet er mye enklere å skaffe. Enhver idiot med mye tid kan grinde nok HP til å bli Rank 14. Sier ikke at du er det, alstå :p

For å få T3- settet må du bo i Naxx leenge, være heldig med drop, ha høyest DKP -om guilden bruker DKP- samt skaffe diverse ekstra materials for å få selve armoren.

Endret av kristteo
Skrevet (endret)

Nja full t1 hunter gear can være Ganske imba i pvp pga 15 % mer multishot å imp multi i Markmanship treet = 30 % mer Multishot damage som er imba :)

Og rank 10 pvp gearet har strengt, Fysj og fy

Endret av samebob
Skrevet

Vil nå ikke sammenligne T1-2-3 settene med pvp settene, de er gode til sitt bruk...

Eks, warrior sine dungeon sett har + defence, + shield block og mye stam, mens warrior sine pvp gear har +crit og mye str og litt mindre stam.

Druid og paladin sine dungeon set har mye + int, og spirit, mens pvp gearene deres har mye agi, str og stam.

PvP Settene er best til å gjøre dmg og sloss mot andre spillere eller mobs, mens dungeon settene er best til grupper hvor palaer og druids skal heale, warrior skal tanke osv.

Se på statsen på de forskjellige settene, og sammenlign det gearet du har nå med det gearet du evt ønsker deg som er innenfor rimelighetens grenser, har du bra gear fra før kan du prøve å få deg ett naxx guild og få det beste gearet, har du ikke t2 eller pvp epic enda tror jeg du kan glemme naxx gear før TBC med mindre du gamer ekstremt mye :thumbup:

Skrevet
Vil nå ikke sammenligne T1-2-3 settene med pvp settene, de er gode til sitt bruk...

Eks, warrior sine dungeon sett har + defence, + shield block og mye stam, mens warrior sine pvp gear har +crit og mye str og litt mindre stam.

Druid og paladin sine dungeon set har mye + int, og spirit, mens pvp gearene deres har mye agi, str og stam.

PvP Settene er best til å gjøre dmg og sloss mot andre spillere eller mobs, mens dungeon settene er best til grupper hvor palaer og druids skal heale, warrior skal tanke osv.

Se på statsen på de forskjellige settene, og sammenlign det gearet du har nå med det gearet du evt ønsker deg som er innenfor rimelighetens grenser, har du bra gear fra før kan du prøve å få deg ett naxx guild og få det beste gearet, har du ikke t2 eller pvp epic enda tror jeg du kan glemme naxx gear før TBC med mindre du gamer ekstremt mye :thumbup:

7064718[/snapback]

Når det gjelder DPS klasser, som huntere, så er ikke statsen på PvP og Dungeon Gear stort forskjellig. Kanskje i mengde, men ikke i sort. Da mener jeg: Alt hunter gear er utstyrt med mest mulig Agi, både PvE og PvP gear, det er fordi hunterne får 2 ranged AP av 1 agi.

For å gi en pekepinn:

Horde rank 10,

Horde Rank 13

Alliance rank 10

Alliance rank 13

Ja, jeg vet de har lik stats på begge sider...

Hunter T3

Sånn, nå kan du finne ut hva som er best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...