Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke linebreaks det går på. Sett på siste artikkelen på betaen eller? Om man setter <pre class="php"> når man skriver, får man i hvertfall opp greiene slik som nå.

Hva med overflow: auto; på kode som er over tekstfeltets bredde? Jeg satte det opp nå, fungerer helt OK, selv om det klart kunne vært penere å se på.

Endret av Jesper Karsrud
Skrevet (endret)

1337 farger da, og Arve er stygg :)

Men hva skjer når koden blir for lang? Det er vel OL-stylinga vi mangler ja.. á Berea-street.

Jeg burde få skrevet ferdig artikkelene mine om typografi, og kanskje en om Editorial Design 2.0.

Endret av Lovskogen
Skrevet

Ja...det står kaffen er klar om noen strakser fortsatt. Syns det var fryktelig treig servering på kafeen deres :p

Hehe

Åssen går det med sida egentlig? Har dere lagd noen flere designs utenom gamma.webkafeen.no og beta.webkafeen.no?

Skrevet
Fint bilde av meg til artikkelen om rekursive funksjonar :)

9423081[/snapback]

Jeg synes det passet så bra til den artikkelen :p

Er det bare meg som synes det er noe krøll med syntaxhighlighting på rekursivefunksjoner artikkelen forresten?

Skrevet
Ja...det står kaffen er klar om noen strakser fortsatt. Syns det var fryktelig treig servering på kafeen deres :p

Hehe

9431201[/snapback]

De skal sikkert hente kaffe bønnene selv. Då tar ting tid. :p

Skrevet (endret)
Fint bilde av meg til artikkelen om rekursive funksjonar :)

9423081[/snapback]

Jeg synes det passet så bra til den artikkelen :p

Er det bare meg som synes det er noe krøll med syntaxhighlighting på rekursivefunksjoner artikkelen forresten?

9433509[/snapback]

Noe, men det har noe å si på at folk (noobs) har satt class="HTML", ikke class="html". I will fix.

Edit: Hmm, har noen endret noe på koden til pygments, eller? PHP-klassen for highlight er borte ser det ut til.

Endret av Jesper Karsrud
Skrevet (endret)

Har gjort en del forbedringer i UserRegistration bl.a fjernet Username feltet.

Henrik: Kan du oppdatere betatest til siste versjon av det som nå ligger på SVN?

Endret av JonT
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...