Gå til innhold

Stakkars PS2 eiere...


b-duvaland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-05 17:15, skrev b-duvaland:

Men så er jo du gay også da
:grin:

Men bra av Sony egentlig, blod vold og terrorisering, JA! (GTA3?). Pupper? Nei, aldri !


:lol:


 

ok, så har jeg kanskje fetisj for toppløse damer på sykler også, men ikke dataredigerte, hva er vitsen med det i det hele tatt egentlig? er målgruppen de som aldri har sett en dame toppløs før eller?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 21:34, skrev zyrtec:

Alle her har sansynligvis tilgang til internett..

Hvorfor er da så big deal om vi akkurat ikke får sett tegnede, toppløse damer på sykkel!?


Dere skjønner kansje hva jeg sikter til...



 

Og alle her har muligheten til å gå ut på gaten og banke opp Gud og hver man også (GTA). Ok, den sluttningen var kanskje litt drøy, men dere skjønner poenget. Spill er en flukt fra virkligheten, ikke et substitutt. Når man banker opp og dreper personer i spill, så er det ikke fordi man har en trang til det i virkeligheten. Det rett og slett et underholdningsaspekt her. Man spiller ikke BMX for å bli kåt, men for å bli underholdt. Det er samme sak.

Lenke til kommentar

Okey okey.. Skjønner på poenget ditt Jc-g, men jeg vil så gjerne beskytte den kjære spillekopnsollen min, syns ærligtalt det hadde vært ålreit med et sånt spill!

 

Har dere forresten prøvd "Agressive inline?"

Testa ut demoen, puppene disser når du snur deg fra og kjøre forlengs til bsaklens, og skjørtet til flyr opp og en liten g-streng kommer til syne under når du snur henne tilbake!

Artig detalj!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 21:34, skrev zyrtec:

Alle her har sansynligvis tilgang til internett..

Hvorfor er da så big deal om vi akkurat ikke får sett tegnede, toppløse damer på sykkel!?


Det er jo selve konseptet som er moro!!

Tror nok ikke de fleste her vil spille et slikt spill bare for "å få se nakne damer!!"

Det er koblingen som er genial!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 23:19, skrev evil_snowman:

jeg synes det er helt tragisk, "toppløse damer i spillet vårt, løp og kjøp!", "hey, jeg har kjøpt ett nytt spill, se der!!!!! damene har ikke på seg topp, jeg har aldri før sett ett kvinnebryst før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", er så tragisk at det ikke er rart sony stoppet det, godt det fortsatt er noen med vett i huet.


 

Ville du ikke heller hatt muligheten til å velge selv, enn at sony skal bestemme over deg?

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke noe behov for å se pupper i spill... er BMX XXX et teknisk bra spill, kanskje det er verdt å kjøpe, men i dette spillet kler damene av seg etterhvert som du utfører kule triks eller.no (har ikke giddet å satt meg inn i det siden spillet virker useriøst).. jeg vet ikke altså... har ikke tenkt å prøve dette spillet :razz:

 

PS! Jeg er gamecuber (mwohaha!!), og vi får uredigert versjon... :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 23:58, skrev b-duvaland:

Quote:


Den 2002-11-05 23:19, skrev evil_snowman:

jeg synes det er helt tragisk, "toppløse damer i spillet vårt, løp og kjøp!", "hey, jeg har kjøpt ett nytt spill, se der!!!!! damene har ikke på seg topp, jeg har aldri før sett ett kvinnebryst før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", er så tragisk at det ikke er rart sony stoppet det, godt det fortsatt er noen med vett i huet.


 

Ville du ikke heller hatt muligheten til å velge selv, enn at sony skal bestemme over deg?

 

nei, og sony bestemmer ikke over meg.

Lenke til kommentar

evil_snowman,

 

etter å lese alt hva du skriver så skulle man nesten tro at du er stor aksjonær i sony.

 

Blir ordet "xbox" nevnt så flyr du fra stokkene og flamer alt og alle, på tide å ikke ta dette så personlig som det virker som du gjør.

 

At Sony driver med sensur burde vel være unødvendig, og til og med du burde vel være enig at folk burde kunne kjøpe de spillene de vil! Vil man se topløse damer som si BMX XXX så la folk få lov til å velge dette selv.

 

BMX med topløse damer høres ut som en morsom variant og burde ønskes velkommen til alle butikker! Vil tro GTA er hakke værre en et par pupper som henger og dingler. og er ikke så mange som ikke ville selge dette eller sensurere det!

 

Sensur hører ingen stans hjemme.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 22:26, skrev zyrtec:

Har dere forresten prøvd "Agressive inline?"

Testa ut demoen, puppene disser når du snur deg fra og kjøre forlengs til bsaklens, og skjørtet til flyr opp og en liten g-streng kommer til syne under når du snur henne tilbake!

Artig detalj!!


 

Har lagt merke til det når jeg testa demoen ja. Og hu dama ligner mistenkelig på Britney.

 

Utdrag fra Acclaim's eget blad 'Rumbled':

"Yep, if you skate backwards with one of the female skaters, you will very quickly notice that their funbags fight like excited puppies in a sack."

 

Spillet fikk forøvrig 9/10 - go figure, haha...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-06 12:51, skrev warelf:

evil_snowman,


etter å lese alt hva du skriver så skulle man nesten tro at du er stor aksjonær i sony.


Blir ordet "xbox" nevnt så flyr du fra stokkene og flamer alt og alle, på tide å ikke ta dette så personlig som det virker som du gjør.


At Sony driver med sensur burde vel være unødvendig, og til og med du burde vel være enig at folk burde kunne kjøpe de spillene de vil! Vil man se topløse damer som si BMX XXX så la folk få lov til å velge dette selv.


BMX med topløse damer høres ut som en morsom variant og burde ønskes velkommen til alle butikker! Vil tro GTA er hakke værre en et par pupper som henger og dingler. og er ikke så mange som ikke ville selge dette eller sensurere det!


Sensur hører ingen stans hjemme.




 

jeg har ikke sagt ett ord om sensur, jeg sier datategnede toppløse damer er tragisk, samme om det er på ps2 eller xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...