avtrekkeren Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker 1 min og 10 sek første gang jeg loader. Så bruker 6 sekunder på å quick save og 15-30 sek på å quick loade. Ikke tatt lenger tid en eneste gang. 3700+ med 2 gig ram. 7078707[/snapback] Joda, greit det - cluet er at kopibeskyttelsen tydeligvis ikke liker enkelte typer DVD-drev. Det som tar lang tid og ødelegger for meg er denne dvd-sjekken som skjer før og etter loading av savegame - den tar opptil flere minutter hos meg. Har for øvring Nec ND-3520 DVD-brenner. 7078735[/snapback] Herregud, så det kan være dvd brenneren som har skylda? Var en save som faktisk tok 3 min hos meg igår.. 7079980[/snapback] Hvis du hører DVD'en spinne eller konstant står og leser på en eller anna måte, så ja - da er det det. Ikke DVD-brenneren sin skyld, men kopisikringen.
simalarion Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Gothic3 alt på fullt 1600*1200 på 8800gtx Har ikke startet å spille før nå, orket ikke at alle bugsa skulle ødlegge, har nå spillt i ca 4 timer uten en eneste feil . Men hvor er det en j... skinner?, har leitet lenge for å få lært meg skinning.
dravisher Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hvor høy FPS får du simalarion? Er det pga. ytelse at du ikke kan ha AA eller funker det bare ikke (mener å huske at jeg ikke fikk aktivert AA i det heletatt når jeg spilte)? Jegere som kan lære bort skinning trodde jeg at fantes over alt, men mulig jeg tar feil. Jegeren utenfor kape dun, eller en av opprørene i en liten camp på vei fra kap dun til montera (usikker på stavemåten på byene) kan kanskje lære det bort?
simalarion Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) Ok. Snakket med det som er jeg uten å finne noen. Både aa-af står på fult nå. Bildet er tatt med print screen så det har blitt noe dårligere en det er orginalt. Men har i alle fall fått bort hakkete kanter på hus o.l . Ingen problemer med fps nei. edit. Ser at spesielt mannen på dette bildet ser mer hakkete ut en det gjør i spillet. For lage noen bedre bilder når jeg kommer hjem med fraps. Endret 28. november 2006 av simalarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå