Gå til innhold

Første patch til Gothic 3 allerede ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bruker 1 min og 10 sek første gang jeg loader. Så bruker 6 sekunder på å quick save og 15-30 sek på å quick loade. Ikke tatt lenger tid en eneste gang. 3700+ med 2 gig ram.

7078707[/snapback]

Joda, greit det - cluet er at kopibeskyttelsen tydeligvis ikke liker enkelte typer DVD-drev. Det som tar lang tid og ødelegger for meg er denne dvd-sjekken som skjer før og etter loading av savegame - den tar opptil flere minutter hos meg. Har for øvring Nec ND-3520 DVD-brenner.

7078735[/snapback]

Herregud, så det kan være dvd brenneren som har skylda? Var en save som faktisk tok 3 min hos meg igår..

7079980[/snapback]

Hvis du hører DVD'en spinne eller konstant står og leser på en eller anna måte, så ja - da er det det. Ikke DVD-brenneren sin skyld, men kopisikringen.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gothic3 alt på fullt 1600*1200 på 8800gtx

untitled1na9.th.jpg

:love:

Har ikke startet å spille før nå, orket ikke at alle bugsa skulle ødlegge, har nå spillt i ca 4 timer uten en eneste feil :thumbup: .

Men hvor er det en j... skinner?, har leitet lenge for å få lært meg skinning.

Skrevet

Hvor høy FPS får du simalarion? Er det pga. ytelse at du ikke kan ha AA eller funker det bare ikke (mener å huske at jeg ikke fikk aktivert AA i det heletatt når jeg spilte)?

Jegere som kan lære bort skinning trodde jeg at fantes over alt, men mulig jeg tar feil. Jegeren utenfor kape dun, eller en av opprørene i en liten camp på vei fra kap dun til montera (usikker på stavemåten på byene) kan kanskje lære det bort?

Skrevet (endret)

Ok. Snakket med det som er jeg uten å finne noen.

Både aa-af står på fult nå. Bildet er tatt med print screen så det har blitt noe dårligere en det er orginalt. Men har i alle fall fått bort hakkete kanter på hus o.l .

Ingen problemer med fps nei.

edit.

Ser at spesielt mannen på dette bildet ser mer hakkete ut en det gjør i spillet. For lage noen bedre bilder når jeg kommer hjem med fraps.

Endret av simalarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...