Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Sover som bare det jeg, på et 3cm tykt underlag. :thumbs: (På gulvet en plass rundt i hallen)

Skrevet

Skjønner ikke at folk tenker på å sove under bordene en gang, vaktene finner deg uansett..

Så for dere som er der for første gang, det er ikke vits i å prøve en gang! vaktene vil finne dere :O

Skrevet
Er det noen som vet hvorfor jeg ikke finner s-ata harddisken min? (Har en ATA disk som master)

7535718[/snapback]

Fysisk eller virtuellt? Er det fysisk, må du nesten ta deg en tur rundt i huset.

Er det virtuellt, ville jeg sjeket om du har koplet den til, samt at kontakten fungerer.

Skrevet
Skjønner ikke at folk tenker på å sove under bordene en gang, vaktene finner deg uansett..

Så for dere som er der for første gang, det er ikke vits i å prøve en gang! vaktene vil finne dere :O

7535583[/snapback]

Noen som kan gi meg et godt svar på hvorfor det ikke er lov å sove under bordet?

Man er vell ikke i veien for noe når man er under bordet?

Skrevet
Noen som kan gi meg et godt svar på hvorfor det ikke er lov å sove under bordet?

7536526[/snapback]

sikkerhet sikkerhet sikkerhet.

er ikke bra hvis du blir klemt mellom masse paller

Skrevet

7535583[/snapback]

7536526[/snapback]

Og skulle de bryte ut brann feks, og 5200 nerder stormer rundt, river seg i håret og prøver å berge datan sin så blir det vel ikke alt for lett å komme seg ut av en sove pose under et bord :p

Dessuten er det 10x mer behagligere å ligge på tribunen da det ikke er så alt for go plass under bordet, med mindre du er en dverg da..

Men som pepsico sa, sikkerhet sikkerhet og atter sikkerhet :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
eller i en sving

7535532[/snapback]

Hva er galt med det? :dontgetit:

Skrevet
eller i en sving

7535532[/snapback]

Hva er galt med det? :dontgetit:

7537238[/snapback]

kanskje det er noen av de store veiene som folk skal bruke da de evakuerer.

men det beste er å sove på tribunen eller på anviste plasser

Skrevet
Jeg har kanskje en billett til overs, skal høre med hun som egentlig skulle kjøpe den i morgen..

Hvis hun ikke har penga innen jul, så kan du sikkert få kjøpt den.

7537339[/snapback]

håper virkelig det:D

Skrevet (endret)

Noen som har lyst å spandere en billett til en fattig stakars Gotiker som bor så og si ulovlig i skauen? :p

Hadde blitt en god dørvakt i121035479_31493_5.jpg

Passe på snille barn i119019572_60750_5.jpg

Endret av Rubymj
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...