Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke det bare å sende mail til noen som har med gathering og gjøre, å spørre der? :p

8258553[/snapback]

Tipper nok de bare svarer "all informasjon kommer på gathering.org", det er det de har svart på det meste hittil ihvertfall.

8258604[/snapback]

Hehe, da får dere sikkert bare vente til dere kommer på TG, og får se hvilke stands som er der ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis jeg har valgt en seater og unselceter han (for å flytte på meg selv), kan jeg velge han som seater igjen etterpå da?

8258012[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette?

Skrevet
Utruleg kjipt å komme til TG uten ledig lagringsplass, og harddiskane som ein hadde tenkt å handle med netshop 1. dagen, ikkje er der.
Mange privatpersoner som selger harddisker, hvis det er et alternativ. Jeg kjøpte en 320 GB disk til 800,- i fjor.
Skrevet
Hvis jeg har valgt en seater og unselceter han (for å flytte på meg selv), kan jeg velge han som seater igjen etterpå da?

8258012[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette?

8260018[/snapback]

Hvorfor skal du sette han som seater igjen når du har flyttet på deg selv da? ...

Skrevet
er det noen herfra som kommer til å sove i telt utenfor skipet dagen før tg?

8260961[/snapback]

Nah. Men regner med å ankomme hamar klokka 0900 :p

Skrevet

jeg trenger bare bankkortet mitt å TG billetten min jeg :) reigstrerte PTN tingen der i stedet. å ja Tigersager, jeg ankommer Hamar klokka 05:00.. så vi treffes nok.

Skrevet
hadde marerit idag jeg, jeg skule gi ptn kortet til bilett kontrollen, så hadde jeg glemt passet mitt, da ble jeg redd ass

8261051[/snapback]

Har du ikke bankkort?

8261199[/snapback]

nopp, hakke det ass, eneste legget jeg har et passet

Skrevet
jeg trenger bare bankkortet mitt å TG billetten min jeg :)  reigstrerte PTN tingen der i stedet. å ja Tigersager, jeg ankommer Hamar klokka 05:00.. så vi treffes nok.

8261475[/snapback]

nå ankommer jeg hamar dagen før da, så om vi treffes tviler jeg på, du vet jo ikke engang hvordan jeg ser ut

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...