Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Gathering.org har ftp der det ligger mye videoer og div. stuff :p Men husker ikke adresse:P skal oppdatere om jeg finner den. eller er det noen andre som har den kanskje?

8129708[/snapback]

gathering ftp

Endret av akakulings
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trappevideoen var morsom, men låten må være den værste radbrekkinga av Iron Maiden jeg noensinne har hørt! Sacrilege!

Hvorfor snubler alle på vei opp den trappa? Veldig kort avstand mellom trinnene kan jo føre til mye snubling...

Endret av Bitex
Skrevet
Trappevideoen var morsom, men låten må være den værste radbrekkinga av Iron Maiden jeg noensinne har hørt! Sacrilege!

Hvorfor snubler alle på vei opp den trappa? Veldig kort avstand mellom trinnene kan jo føre til mye snubling...

8129727[/snapback]

ene trinnet er litt høyere enn det andre derfor detter dem og dem er litt trøtte

Skrevet

Vi har en trapp på jobb som jeg hater, det er så kort avstand mellom trinnene at du tråkker 1,5 trinn opp og sklir ned til forrige hvis du ikke ser deg for.

Det gjør vondt hvis man tryner.

Skrevet
Q: Når er TG?

A: 4. - 8. april 2006. Dette er i den norske påskeferien.

Det er 4 - 8 April 2007, ikke 2006. Skriveleif hihi :p

Men ja vi gleder oss til Tg! :)

Skrevet
Gathering.org har ftp der det ligger mye videoer og div. stuff :p Men husker ikke adresse:P skal oppdatere om jeg finner den. eller er det noen andre som har den kanskje?

8129708[/snapback]

gathering ftp

8129715[/snapback]

Jeg får ikke åpna den :(

Skrevet

8129708[/snapback]

gathering ftp

8129715[/snapback]

Jeg får ikke åpna den :(

8130364[/snapback]

prøv nå det var en liten feil i linken shø

Skrevet
Hvor mange er det plass til i det soveteltet? Fikk ikke tatt en titt der sist gang... Det er forresten lov til å ta med egen stol på TG?

8131971[/snapback]

Ja, sofa også, så lenge det ikke blir for stort.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...