Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har et spm.

foreldrene mine har sagt at vi skal til Malaga i påskeferien, så hva skal jeg velge? Malaga eller TG?

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

Jeg ville valgt TG med venner fremfor familieferie ;) Men det er nå meg..

7275728[/snapback]

ja og hvis jeg velger TG så kjenner jeg 1 i crewet ( kan ikke nevne navn :p) så da får jeg kanskje billetter før dere andre :p:D

7275741[/snapback]

Har det noensomhelst praktisk betydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har et spm.

foreldrene mine har sagt at vi skal til Malaga i påskeferien, så hva skal jeg velge? Malaga eller TG?

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

Jeg ville valgt TG med venner fremfor familieferie ;) Men det er nå meg..

7275728[/snapback]

ja og hvis jeg velger TG så kjenner jeg 1 i crewet ( kan ikke nevne navn :p) så da får jeg kanskje billetter før dere andre :p:D

7275741[/snapback]

Har det noensomhelst praktisk betydning?

7275891[/snapback]

Hvis du får velge plass før andre har det litt å si. Men det er ganske mye det samme hvor du sitter uansett, bare man plasserer seg med venner elns.

Men bilett 1 uke før har ingenting å si :p

Skrevet

Si til foreldrene dine at dette blir et stort luksusproblem for deg, og at du GJERNE vil til TG hvis du får sjansen. Hvis de ikke har bestilt billetter; spør om de kan legge Malaga turen til vinterferien istedet, kanskje ;)

Skrevet (endret)
jeg har et spm.

et stoort dilemma.

7275712[/snapback]

Vi har 2 leiligheter rett utenfor Malaga.

*Skryte* Måtte bare :p

Malaga er et fint sted det :) Mye varmere enn her ihvertfall ;)

Men ville kanskje valgt TG fremfor Malaga, ettersom det er i påsken, og det ikke er så spesielt varmt der..

Må gå med boblejakke når det er vinter der

Endret av _Scotty_
Skrevet

Gleder meg til TG07, var kjempebra der i år :)

Bor på Hamar og da slipper jeg å planlegge så mye, er bare å stikke hjem for å dusje/sove etc :) Veldig praktisk!

Noen som vet hvor stor bordplass vi får på TG07?

Skrevet (endret)
Noen som vet hvor stor bordplass vi får på TG07?

7278488[/snapback]

Er ikke sagt noe fra offisielt hold enda, men det blir ganske sansynlig 80cm x 60cm i år, som i fjor :)

Endret av clvn
Skrevet (endret)

Jeg har fått det sånn nå at jeg må velge.. TG eller Thailand.. hmm . tror det ble Thailand jeg ;) Jeg har aldri vært på TG før, men har vært på mindre lan som Warpzone. . og for å si det mildt så må jeg si at det sugde :ermm: Men TG høres så spesielt ut. Som om PC norges store begivenhet.. Er det Sinnsykt gøy der , eller bare gøy? .. for i så fall må jeg revurdere om jeg skal til Thaliand eller TG :p

Endret av Zuckron
Skrevet

Må si meg enig med min kjære venn, ZayCon.. Jeg har hvertfall aldri hvert med på noe mer moro enn TG.. Så om jeg hadde hvert deg hadde jeg DROPPA Thailand =)

Skrevet

jeg ville dratt til thailand. TG er det antagligvis hvert år. mens det er ikke sikkert at du får dra til thailand igjen.

men jeg skal på TG! hvis ikke noe veeeeldig drastisk skjer

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

men vi skal bo i et stort hus 200 kvm (huset) 300kvm (tomta) og det skal vistnok være 4-5 Stjerner så jeg tror nok at jeg kommer til å velge Malaga, men det er så vanskelig å skaffe flybiletter, så jeg får se etter November hva det blir til :roll:

Skrevet

Hvor er det bilettene til TG blir lagt ut? på hvilken side?

sånn at jeg kan gå inn å sjekke om de har kommet og være sikret å få meg en..

Skrevet

7288355[/snapback]

www.Partyticket.net

Skrevet

7288355[/snapback]

Har ingenting å si om du registrerer deg som #1 eller som #2404, da de ikke følger systemet på den måten. Det er lottotrekning, de bare trekker ut ett tilfeldig nummer som får kjøpe billetter. ;)

Skrevet
Dette er en oppsamlings tråd?

Har et spørsmål om Strøm.

Hvor mange Ampere (A) "får" man på TG?

7290513[/snapback]

Har vært en Ampere i flere år, men det holder til vanlig utstyr og sånt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...