Gå til innhold

Hvordan fjerne "5 uleste epostmeldinger"?

Yaricks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen svare meg på hvordan man kan fjerne den helvetes meldingen "5 uleste epostmeldinger" fra windows logon screen?

Logget på MSN hos mine besteforeldre, og valgte at den ikke skule huske hverken E-postadresse, passord osv. Men allikevel sier den at JEG har uleste meldinger! :mad:

Har prøvd å fjerne Windows Live Messenger, men får ikke vekk den faens meldingen! :mad:

M$ kan brenne! :realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikker på at det er min MSN adresse den sier 5 uleste meldinger på ja...

Og nei, kan ikke laste ned Tweak UI.. Tørr ikke ta sjangsen på at noe blir endra.. Kan bli bråk da.. :dontgetit:

Skrevet

Ikke noe problem. Legg likevel merke til at det bare er selve logon-skjermen som ikke viser hvor vidt det finnes "ulest mail" eller ikke lenger.

Uansett tror jeg det ikke er fare for at det ligger igjen noe mail der noe sted, du har vel gjort en grei jobb med å fjerne diverse. Slett temporære internettfiler samt cachen og lagrede passord, og du skulle være fri, hvis du bekymrer deg.

Skrevet (endret)

Manuell metode for å sette antallet uleste mail til 0 er å starte regedit og gå til:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail

Der finner du de forskjellige mail kontoene og forandrer verdien for MessageCount til 0.

Endret av Mythos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...