Gå til innhold

noen andre som syntes elveon rocker?


Veni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tracker dette spillet på min gamespot konto, det virker ekstremt lovende. Rart det ikke har fått noe mer hype.

Det ser utrolig flott ut, har en mørk fantasy story, og mulig et bra kampsystem.

Blir nok xbox 360 versionen på meg, siden de vekt legger kampsystemet så mye. Kunne aldri tenkt meg å spilt noe ala god of war på pc :p

Endret av Toreal
Lenke til kommentar
Tracker dette spillet på min gamespot konto, det virker ekstremt lovende. Rart det ikke har fått noe mer hype.

Det ser utrolig flott ut, har en mørk fantasy story, og mulig et bra kampsystem.

Blir nok xbox 360 versionen på meg, siden de vekt legger kampsystemet så mye. Kunne aldri tenkt meg å spilt noe ala god of war på pc :p

7069745[/snapback]

 

 

you got it :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette spillet her så fantastisk ut! Og det værste er at jeg aldri har sett eller hørt om det før :dontgetit: Men jeg syntest Dark Messiah hadde en meget bra slossin, men dette spillet overkjører det toalt!

 

Hehe, er 360 når det gjelder spilling for meg også ja, da jeg har en laptop til hoved PC, og den klarer ikke de nyeste spillene uansett :)

Lenke til kommentar
Endelig et ordentlig middelalderspill til PC!  :w00t:

7073136[/snapback]

ordentlig middelalderspill?

 

Vet ikke hvilken middelalder du har lært om, men hos meg fantes det ikke mange alver gitt :p

 

Ordentlig fantasy-spill? JATAKK ;)

7087253[/snapback]

 

 

liker og kalle det et ordtlig middelalder-fantasy spill jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...