Gå til innhold

Noextras.net (mobyson) m. Netcom GRPS + TyTn = nei


grkn

Anbefalte innlegg

Så var det enda en ting, poster her siden det er umulig å registrere seg hos smartmobil.no da man ikke får passordmail.

 

Jeg har kjørt dangaard oppsettsdingsen, og valgt netcom, det står Mobyson UMTS i windows mobile, men jeg får ikke tilgang på grps data. Den prøver en stund og så gir den opp.

 

Ser den har satt netcom som navn på tilkoblingen (ikke internet.netcom.no som heller ikke fungerer), og satt den til å bruke proxy uten å sette inn noen proxy.

 

Sååå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så var det enda en ting, poster her siden det er umulig å registrere seg hos smartmobil.no da man ikke får passordmail.

 

Jeg har kjørt dangaard oppsettsdingsen, og valgt netcom, det står Mobyson UMTS i windows mobile, men jeg får ikke tilgang på grps data. Den prøver en stund og så gir den opp.

 

Ser den har satt netcom som navn på tilkoblingen (ikke internet.netcom.no som heller ikke fungerer), og satt den til å bruke proxy uten å sette inn noen proxy.

 

Sååå?

7056298[/snapback]

 

 

 

du bruker noextras.net forhåndsbetalt abb eller bruker du mobyson abb? på noextras må du aktivere gprs for at du skal kunne bruke det det koster 28 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...