SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Har tatt alle de Recommendation`ene, bortsett fra i Cheydinhal.. Men han Falcar kommer ikke ut av det rommet han er på, og det er låst..
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Har tatt alle de Recommendation`ene, bortsett fra i Cheydinhal..Men han Falcar kommer ikke ut av det rommet han er på, og det er låst.. 7056079[/snapback] Pirk låsen... eller vent til dagen, han skal være ute fra 10.00-20.00 eller noe sånt. Hvis du kommer inn der klokka 2 på dagen skal han være ute. Men det er en grunn til at man har lockpicks
SideburnsKongen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Trenger nøkkel for å komme inn, også er han ALDRI ute, vokta den døra så lenge nå, vært der i alle forskjellige tider og sånt også..
Rescue me Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Trenger nøkkel for å komme inn, også er han ALDRI ute, vokta den døra så lenge nå, vært der i alle forskjellige tider og sånt også.. 7057221[/snapback] sikkert en bug
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Spiller du på PC eller XBOX 360? For hvis du spiller på PC kan du bruke console. Trykk på Console (knappen til venstre for 1 tallet) Trykk på døra og skriv unlock og trykk enter.
Arne Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Hm... Dette var merkeleg, eg har nettopp gjort questet. Mitt problem var å få han vekk, slik at eg kunne få snakke med han magicaren i fred
SideburnsKongen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fikk det til, måtte gjøre det questet til slutt.. Så er i orden nå, takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå