Gå til innhold

Leter etter Robin Hood spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Husker at jeg spilte Robin Hood på faren min sin gamle pc i 1993-96 en gang. Kan faktisk ha vært så sent som i 1998, men tviler.

Var "dos" grafikk.

Vet egentlig ikke mer, men kanskje det er noen der ute som vet noe om spillet?

Prøvde google men fant ikke noe... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Husker at jeg spilte Robin Hood på faren min sin gamle pc i 1993-96 en gang. Kan faktisk ha vært så sent som i 1998, men tviler.

Var "dos" grafikk.

Vet egentlig ikke mer, men kanskje det er noen der ute som vet noe om spillet?

Prøvde google men fant ikke noe...  :cry:

7055278[/snapback]

Adventures of Robin Hood ligger på www.thehouseofgames.net, tror det ble freeware etter en stund, er litt usikker på om det virker på dagens pc'er dog.

Endret av KongRudi
Skrevet (endret)

det finnes et Robin Hood spill i Commandos-stil. heter Robin Hood - ett-eller-annet.

har det selv, men gidder ikke å finne det fram.

jeg likte det såpass godt at jeg spilte det i 12 timer i strekk... plutselig var jeg gått gjennom det. så på klokka og fikk sjokk...

har gått gjennom det en gang til i ettertid

edit: leste ikke første post skikkelig. du er på jakt etter et bestemt spill ja.. hehe.

trodde du ville teste hvilket som helst Robin Hood spill. :whistle:

Endret av Gorbag
Skrevet

vent litt.... jeg husker jeg var skikkelig hekta på et Robin Hood spill på GameBoy. kan hende det er det samme?

du startet i en celle. finner en gjemt nøkkel og rømmer. rir bla på hest i skogen. sloss mot Little John. Angriper et slott. Skogen/gjemmestedet ditt blir angrepet osv.. husker veldig lite.

vet jeg gikk gjennom det to ganger på barneskolen. (mente det bokstavlig. kunst og håndverk timene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...