Martin-sama Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har spilt BF2 med alle patchene, kjøpte det ved release og selv merket jeg ikke så mange bugs (men da kunne jeg heller ikke noe som helst da..). Så kom det flere patcher og det fulgte med nye maps og selvfølgelig nye bugs... PLutselig kunne man ikke hoppe og kaste granater og veldig mye mer... Så etter hvert kom 1.3, med servercrashing og at Pc'en kan hoppe ut til windows problemet. Og for ca. 1 måned siden kom 1.4. Jeg syntes den er den verste av dem alle. Jeg liker Road to Jalalabad, men det er det eneste jeg liker... Jeg hopper fremdeles til windows, oftere faktisk enn med 1.3. Og det meste irriterende er at når man er død og blir revived av en medic så kan man plutselig våkne opp med et nytt kit!! Dette er utrolig irriterende!! Skjedde med meg ekstremt ofte igår, hadde Ak-101, døde midt i masse skudvekslinger, plutselig våkner jeg opp med engineer eller no!! Og det er ikke en som har byttet kit med meg, nei da, for mitt egentlige kit ligger der jeg døde... Jeg er vel ikke den eneste som har dette problemet? En venn av meg har det også vet jeg... Håper på en patch 1.41 snart.. Måtte bare få det ut.. Hva syntes dere om 1.4? Endret 12. oktober 2006 av Martin-sama
WaterMarked Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) En ting som jeg er litt forbannet på er forskjellen på flyna i wake. Det kinesiske flyet er litt for overlegent, jeg greier ikke å ungå å bli truffet nå jeg er locket on, men selv om jeg har det kinesiske flyet locket on så treffer bare 1\10 av rakketene. Jeg merker selv nå jeg flyr det kinesiske flyet hvor forbanna lett det er å ta amerikanske flyet. :!: Synes og at C4 burde blitt kastet litt lengre. Endret 12. oktober 2006 av The_Free_Man
SWAT dude... Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Jeg har spilt BF2 med alle patchene, kjøpte det ved release og selv merket jeg ikke så mange bugs (men da kunne jeg heller ikke noe som helst da..). Så kom det flere patcher og det fulgte med nye maps og selvfølgelig nye bugs... PLutselig kunne man ikke hoppe og kaste granater og veldig mye mer... Så etter hvert kom 1.3, med servercrashing og at Pc'en kan hoppe ut til windows problemet. Og for ca. 1 måned siden kom 1.4. Jeg syntes den er den verste av dem alle. Jeg liker Road to Jalalabad, men det er det eneste jeg liker... Jeg hopper fremdeles til windows, oftere faktisk enn med 1.3. Og det meste irriterende er at når man er død og blir revived av en medic så kan man plutselig våkne opp med et nytt kit!! Dette er utrolig irriterende!! Skjedde med meg ekstremt ofte igår, hadde Ak-101, døde midt i masse skudvekslinger, plutselig våkner jeg opp med engineer eller no!! Og det er ikke en som har byttet kit med meg, nei da, for mitt egentlige kit ligger der jeg døde... Jeg er vel ikke den eneste som har dette problemet? En venn av meg har det også vet jeg... Håper på en patch 1.41 snart.. Måtte bare få det ut.. Hva syntes dere om 1.4? 7055205[/snapback] Det at den switcher kit er fordi det skal være mulig å få ett kit selv om kittet dit er blitt tatt. Det er en feture som har vert med siden start.
Martin-sama Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Jeg har spilt BF2 med alle patchene, kjøpte det ved release og selv merket jeg ikke så mange bugs (men da kunne jeg heller ikke noe som helst da..). Så kom det flere patcher og det fulgte med nye maps og selvfølgelig nye bugs... PLutselig kunne man ikke hoppe og kaste granater og veldig mye mer... Så etter hvert kom 1.3, med servercrashing og at Pc'en kan hoppe ut til windows problemet. Og for ca. 1 måned siden kom 1.4. Jeg syntes den er den verste av dem alle. Jeg liker Road to Jalalabad, men det er det eneste jeg liker... Jeg hopper fremdeles til windows, oftere faktisk enn med 1.3. Og det meste irriterende er at når man er død og blir revived av en medic så kan man plutselig våkne opp med et nytt kit!! Dette er utrolig irriterende!! Skjedde med meg ekstremt ofte igår, hadde Ak-101, døde midt i masse skudvekslinger, plutselig våkner jeg opp med engineer eller no!! Og det er ikke en som har byttet kit med meg, nei da, for mitt egentlige kit ligger der jeg døde... Jeg er vel ikke den eneste som har dette problemet? En venn av meg har det også vet jeg... Håper på en patch 1.41 snart.. Måtte bare få det ut.. Hva syntes dere om 1.4? 7055205[/snapback] Det at den switcher kit er fordi det skal være mulig å få ett kit selv om kittet dit er blitt tatt. Det er en feture som har vert med siden start. 7057554[/snapback] Hvis kittet mitt blir tatt, så får jeg bare det kittet som han som byttet med meg hadde?
LianLidude Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det er en bug, hvis du velger et nytt kit i kitmenyen mens du er kritical wounded så kan du noen ganger bli reviva med det kitet du valgte.
SWAT dude... Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 FEIL FFS! den velger det kitet som ligger nermest.
Martin-sama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det er jo vel så irriterende det! At den bytter kit når ingen tar kittet ditt! Det kan umulig være meningen?
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Ærlig talt så merker jeg ikke så veldig mye til disse bugsa jeg.. men må spiller jeg ikke så mye heller! Så jeg har desverre ikke noe å whine over
oOF Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Tja, den fungerer myyye bedre enn 1.3 så jeg er relativt fornøyd...
Martin-sama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Tja, den fungerer myyye bedre enn 1.3 så jeg er relativt fornøyd... 7064096[/snapback] Vedder på at du ikke har opplevd 3x ganger "jump to windows" på 10 minutter med 1.4....Da begynte jeg å se rødt...
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har faktisk opplevd mindre jump to windows med 1.4 enn med 1.3, 1.3 var helt jævlig..
.tomf Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Enig, har opplevd langt mindre CTD osv i 1.4 enn med 1.5. Men sier ikke at 1.4 er feilfri heller da.
jonnor Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) FEIL FFS! den velger det kitet som ligger nermest. 7061558[/snapback] Neida, selvfølgelig eksisterer det ikke en slik bug. EDIT: Det finnes faktisk ingen bugs i 1.4! http://youtube.com/watch?v=lH74TgbhSSc&mode=related&search= http://youtube.com/watch?v=ZM0pN5_H_-o Endret 14. oktober 2006 av NorthWave
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Enig, har opplevd langt mindre CTD osv i 1.4 enn med 1.5. Men sier ikke at 1.4 er feilfri heller da. 7066991[/snapback] 1.3 mener du vel? *pirke pirke*
Martin-sama Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 FEIL FFS! den velger det kitet som ligger nermest. 7061558[/snapback] Neida, selvfølgelig eksisterer det ikke en slik bug. EDIT: Det finnes faktisk ingen bugs i 1.4! http://youtube.com/watch?v=lH74TgbhSSc&mode=related&search= http://youtube.com/watch?v=ZM0pN5_H_-o 7067026[/snapback] Nei, ikke sant... Den gangen EA lager en feilfri BF2 patch, da har nok jeg for lenge siden blitt general....
mkon Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 EA pumper spill som fan, bare se alle titlene. Ikkenoe er testa ordentlig. Og bf 2 irriterer meg, det kunne vært konge men det bugger maks
Martin-sama Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 EA pumper spill som fan, bare se alle titlene. Ikkenoe er testa ordentlig. Og bf 2 irriterer meg, det kunne vært konge men det bugger maks 7067410[/snapback] Jeg syntes jo at BF2 er et spill som absolutt er verdt å spille til tross for de bugs'a som er.. Men tanken på at det kunne vært ganske mye bedre er irriterende...
El Matador Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 FEIL FFS! den velger det kitet som ligger nermest. 7061558[/snapback] FEIL FFS! Hvis du velger et nytt kit i menyen mens du er kritical wounded får du det nye kitet du valgte.
Steina Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 FEIL FFS! den velger det kitet som ligger nermest. 7061558[/snapback] FEIL FFS! Hvis du velger et nytt kit i menyen mens du er kritical wounded får du det nye kitet du valgte. 7068626[/snapback] FEIL FFS! SWAT dude har rett. Blir du revivet ved masse andre døde folk, så får du kit'et som er nermest. Er det ingen andre kit's liggende rundt, så får du tilbake ditt eget, om du har vært død i 3sek så kit'et ditt har havnet på bakken. Blir du revivet FØR det har gått 3sek, og det ikke er noen kits rundt, så får du det kit'et som er valgt i menyen. For å da bevist skifte kit, så må du velge nytt kit, dø, og bli revivet før det har gått 3sek.
Martin-sama Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Hvis det er sånn som Steina sier, skjønner jeg faen ikke poenger...Unnskyld uttrykket...Jeg kan bare ikke tro på det..Det er bare irriterende, jeg blir like sur hver gang det skjer...Det er da virkelig ikke noe poeng i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå