Gå til innhold

Radeon x850xt 256mb ddr3, bra eller dårli?


Steffgl

Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Jeg har kjøpt meg nytt skjermkort..

Er ikke sikker på om det er noe tess da!

Derfor ville jeg jærne høre hva dere synst.

 

Jeg kjøpte meg dette kortet:

 

 

Connect3D Radeon X850XT 256Mb DDR3 TV-out DVI RETAIL PCI Express

 

 

Funker dette korte til spill osv? viss ikke, horfor?

 

mvh. SteffGl

Endret av Steffgl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har du kjøpt det for da :p

7049785[/snapback]

 

HMM, runt 2200kr:)

7049827[/snapback]

 

2200kr!? Kortet er ikke verdt mer en 1000-lappen i dag, man får mye bedre kort for de penga. Kortet i seg selv mangler mye ny teknologi som Pixel Shader 3.0 og HDR for eksempel.

 

Jeg har kortet selv og det er veldig bra, drar spill som bare det selv om det ikke er helt nytt, men prisen var alt for dyr.

Lenke til kommentar
Hva har du kjøpt det for da :p

7049785[/snapback]

 

HMM, runt 2200kr:)

7049827[/snapback]

 

2200kr!? Kortet er ikke verdt mer en 1000-lappen i dag, man får mye bedre kort for de penga. Kortet i seg selv mangler mye ny teknologi som Pixel Shader 3.0 og HDR for eksempel.

 

Jeg har kortet selv og det er veldig bra, drar spill som bare det selv om det ikke er helt nytt, men prisen var alt for dyr.

7050747[/snapback]

 

Ja så jeg kommer ikke til å få problemer med å spille spill som: Battlefield 2 osv ?

Lenke til kommentar
Om jeg så må si at du for problemer med det så sier jeg det bare du lever det tilbake !

 

Jeg har ikke noen problemer med å spille bf2 1600x1200 alt på high og aa på 6x til ca. samme prisen, men det for du problemer med så bytt det ...

7050880[/snapback]

 

ok. takk

Lenke til kommentar
Hva har du kjøpt det for da :p

7049785[/snapback]

 

HMM, runt 2200kr:)

7049827[/snapback]

 

2200kr!? Kortet er ikke verdt mer en 1000-lappen i dag, man får mye bedre kort for de penga. Kortet i seg selv mangler mye ny teknologi som Pixel Shader 3.0 og HDR for eksempel.

 

Jeg har kortet selv og det er veldig bra, drar spill som bare det selv om det ikke er helt nytt, men prisen var alt for dyr.

7050747[/snapback]

 

Ja så jeg kommer ikke til å få problemer med å spille spill som: Battlefield 2 osv ?

7050819[/snapback]

 

Jeg kjører BF2 på fult, full AA, 1280X1024 oppløsning med 45+ FPS så det skal ikke være noe problem. Men det kan gå litt saktere om du ikke har 2GB minne.

Lenke til kommentar
Hva har du kjøpt det for da :p

7049785[/snapback]

 

HMM, runt 2200kr:)

7049827[/snapback]

 

2200kr!? Kortet er ikke verdt mer en 1000-lappen i dag, man får mye bedre kort for de penga. Kortet i seg selv mangler mye ny teknologi som Pixel Shader 3.0 og HDR for eksempel.

 

Jeg har kortet selv og det er veldig bra, drar spill som bare det selv om det ikke er helt nytt, men prisen var alt for dyr.

7050747[/snapback]

 

Ja så jeg kommer ikke til å få problemer med å spille spill som: Battlefield 2 osv ?

7050819[/snapback]

 

Jeg kjører BF2 på fult, full AA, 1280X1024 oppløsning med 45+ FPS så det skal ikke være noe problem. Men det kan gå litt saktere om du ikke har 2GB minne.

7050939[/snapback]

 

ok, mener jeg har 2GB minne:P så da skal d vel gå bra!!:p takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...