Gå til innhold

Hvor lang tid til lvl 70?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tror du man kommer til å bruke på å nå lvl 70?

Ikke du personlig, jeg vet jo at det ikke blir mye blund på øynene på flere her, men hvor lang tid tror dere Blizzard har planlagt at vi skal bruke? Øke lvl cap er jo ikke noe man gjør hver dag og de har sikkert noen tanker på hvor lenge BC skal "vare".

3 mnd? 6mnd? 1 år?

Nå er det jo mye mer i BC enn 10 lvl'er, men regner med at de fleste får "Giev XP" blikket temmelig raskt^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Basert på mengde exp trengt fro å nå level 60, vil jeg tippe at det tar litt i underkant av den tiden det tok deg å nå lvevel 60 på å nå til 70. dvs at dersom du hadde en /played på 10 dager gametime, så bør du regne med å bruke i underkant av dobbelt så mye for å nå lvl 70.

dette er basert på statistikk vist på: http://www.worldofwar.net/guides/experiencechart/

merk at level 50 er halveis til lvl 60. men på en annen side var din xp/hr sannsynligvis var større på level 56 enn den var på lvl 36 og at du derfor kanskje ikke vil bruke særlig lengre tid enn man bruker på å gå fra lvl 50 til 60.

det er i allefall ganske sikkert at du vil trenger omtrent dobbelt så mye exp som du trengte til å nå lvl 60, dvs 4084700x2= 8169400 exp fra lvl 1 til 70.

denne teorien er KUN basert på statistikk, blizzard kan godt ha noen hemligheter på lur så vidt jeg vet. videre så er det kanskje verd å merke seg at alle som har vært lvl 60 en (GOD) stund nå har rested bar opp til level 62, i og med at det meste du kan ha av restedbar er 2 lvler. dette er dersom blizzard sin motor loggførte restedbonus over level 60 selv om level cap'en er som den er. I og med at GM'er og raidnpc'er kan både være lvl 62 og mer så antar jeg at det har blitt loggført.

Endret av DeadbeaT
Skrevet (endret)

Knux, det spørs bare på hvor mye XP man får per mob. Hvis man får omtrendt 1100 for non-elites, non-rested, tar det like lang tid som alle andre levels over lvl 40 circa. Ca 500 kills mener jeg å huske at man som regel trenger.

Endret av BadBeer
Skrevet
denne teorien er KUN basert på statistikk, blizzard kan godt ha noen hemligheter på lur så vidt jeg vet. videre så er det kanskje verd å merke seg at alle som har vært lvl 60 en (GOD) stund nå har rested bar opp til level 62, i og med at det meste du kan ha av restedbar er 2 lvler.

7048430[/snapback]

1.5 levels, ikke 2.

Kan uansett ikke tenke meg 500k xp på 62-63. Se på chartet, forskjellen mellom xp for å gå fra 49-50 og 59-60 er ca. 50k xp. At dette øker litt, tviler jeg ikke på, men jeg vil tippe ca. 220k xp for å gå fra 62-63, og at man kanskje snuser på 300k xp fra 69-70.

Skrevet

Jeg leste en blå post for noen dager siden. Husker ikke hvilken blue som skrev det, men han henviste til at Aeus visstnok hadde sagt at 60-70 ville ta omtrent like lang tid som 40-60. Jeg har lett og lett, men klarer desverre ikke finne denne posten igjen :S

Skrevet
Jeg leste en blå post for noen dager siden. Husker ikke hvilken blue som skrev det, men han henviste til at Aeus visstnok hadde sagt at 60-70 ville ta omtrent like lang tid som 40-60. Jeg har lett og lett, men klarer desverre ikke finne denne posten igjen :S

7048673[/snapback]

Det høres fornuftig ut. = )

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
dei som har blitt 60 lenge, og har masse rested blir dei borte da?

7049030[/snapback]

Tipper de har den rested bonusen som er spart opp. Men er jo ikke så mye da.

Skrevet

Dere er noen løkhoder. Jeg har spilt på Alpha testen og det stemmer ganske godt at man trenger 500k Xp fra 62-63. Mobs gir ikke 1000 xp unrested men litt mindre, runt 500 og nedover, men det kommer jo ann på om de er elite og hvor høy level.

Jeg brukte ca to-tre dager RL på 60-61 og er snart 62, hvis bare den drittserveren kommer opp.

Skrevet
1.5 levels, ikke 2.

Kan uansett ikke tenke meg 500k xp på 62-63. Se på chartet, forskjellen mellom xp for å gå fra 49-50 og 59-60 er ca. 50k xp. At dette øker litt, tviler jeg ikke på, men jeg vil tippe ca. 220k xp for å gå fra 62-63, og at man kanskje snuser på 300k xp fra 69-70.

7048530[/snapback]

Jeg tipper at de sørger for at det tar lengre tid, dvs at det går langt tregere med 60 til 70 enn 50 til 60. De skal jo gi folk en opplevelse med expansion, og gleden blir jo halvveis borte hvis man kjøper en expansion bare for at levlingen skal gå like fort som 50 til 60.

Skrevet
Du kan gjemme deg i skogen og drepe villsvin. Det tar noen uker, men du blir sterkere for hver dag.

Hihi.

7048331[/snapback]

haha som i south park :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...