Gå til innhold

Hva syntes dere om denne vannkjølingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må nok bli MCP350 pumpe, gjør monteringa så mye lettere.

men fant ut at niplene på "HW Labs radiator, BlackIce Extreme II XFlow" var feil plassert iforhold til det jeg trenger :( det er ikke mulig å få montert niplene på motsatte diagonalene?

 

om jeg ikke kan ha denne radiatoren, hvilket burde jeg velge da?

 

takk

7157945[/snapback]

Cooltek på microplex.

Lenke til kommentar

Swiftech pumpa er å anbefale fra min side den. Det eneste som er dumt, er at man ikke kan regulere hastigheten på den via f.eks viftestyring. Den starter ikke i det heletatt tilkoblet viftestyring. Dermed er det bare en hastighet som er mulig på denne, og det er maks. Men det er jo like greit, da man ikke hører pumpa uansett. (påmontert med dempematte)

Lenke til kommentar

Jeg skal montere PA120.3 i bunnen av CM stacker, har hjul på den så kommer til å ta opp kald luft under fra gulvet. Vis radiatoren er i toppen tar den opp varm luft fra pc'en, så jeg tror det er bedre å ha den i bunnen.

Noen som kan anbefale et godt støv filter? :!:

Endret av theoddone
Lenke til kommentar
hvor mye klaring tror dere jeg burde ha mellom bordet og radiatoren?

holder 1.5cm til 2?

 

takk

7164192[/snapback]

Hvis du planlegger svært raske, bråkete vifter med en BIX eller lignende vil det være litt lite. Skal du ha en Thermochill pa120.2/3 med vifter som snurrer under 1000rpm går det sannsynligvis greit. Begrensningen i luftflyt for en gitt hindring (gitter/kabel/whatever) øker eksponentielt med luftflyten den begrenser (knotete forklart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...