mad_arab Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (Gotta love terms of agreement, "Anyone connected todo with blizzard, or anything todo with Blizzard is not allowed to enter this site") Genialt for da kan ikke blizzard kreve at siden blir stengt ned 7052935[/snapback] Sånt rent bortsett tyveri av opphavsbeskyttet materiale?
DJ_Dark Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 12. desember på Spaceworld i følge en venn...
PcT Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Blizzard kan ikke kreve at den skal bli tatt ned siden de er ulovlig inne på den siden om de er der, derfor om de går inn og krever siden stengt kan de ikke si at de har vært inne på den.
ka1ser Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Haha så med andre ord kan jeg bare skrive nederst på siden min med pitteliten skrift "Ingen ansatte ved NTNU har lov å gå inn her", og når en stud.ass skal godkjenne siden min, så kan jeg anmelde han? SURE
Alte-to Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 "PARIS, France -- Blizzard Entertainment® today announced that the release date for World of Warcraft®: The Burning Crusade™, the highly anticipated expansion for World of Warcraft, will be in January 2007. By adding a few extra weeks to the development cycle beyond its original target date, Blizzard will be able to extend the closed beta test and further refine the new content that will ship with the game."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå