Gå til innhold

Lage en Java Outlookløsning


Anbefalte innlegg

Jeg fikk lyst til å prøve å lage et program for kalender og kontakter, da jeg først tenkte å undersøke om det fantes noe lignende slike programmer programmert i Java. Slik at jeg slipper å oppfinne hjulet på nytt i tilfelle.

 

Tenkte å lage noe ala slikt som Outlook kalender planleggingsløsning, men ikke noe e-postgreier. Det skulle vel ikke være noe problemer.

 

Hvis det finnes noe slike Javaprogrammer fra før vil jeg sette pris på om noen kan nevne enkelte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et prosjekt gåendes. Du finner det på http://www.sf.net/projects/mypal . Dette skal blant annet inneholde en kalender der man gjennom plugins skal kunne synkronisere kalenderen med outlook, google calendar osv........ Der blir også et kontakt-system der man kan publisere events og sende invites til andre. Om du er interessert i å være med å bygge noe fra skratch, så kan jo kanskje det være noe ? Er for tiden på utkikk etter et par utviklere til.

Lenke til kommentar
Jeg har et prosjekt gåendes. Du finner det på http://www.sf.net/projects/mypal . Dette skal blant annet inneholde en kalender der man gjennom plugins skal kunne synkronisere kalenderen med outlook, google calendar osv........ Der blir også et kontakt-system der man kan publisere events og sende invites til andre. Om du er interessert i å være med å bygge noe fra skratch, så kan jo kanskje det være noe ? Er for tiden på utkikk etter et par utviklere til.

7054190[/snapback]

 

Prosjektet ser gjennomførbart og grunnleggende dokumentert. Istedet for å lage en egen colaboration server (backend server) kunne du ha implementert klientstøtte for f.eks, Exchange, Open-Xchange eller Sun Java Communications Suite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...