Gå til innhold

TV-seriesesongen 2007, oversikt over nye serier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Standoff litt nå og da.. og akkurat nå så jeg på e08 - Heroine.. Faktisk en MEGET BRA episode.. den likte jeg veldig godt!!

Standoff har vært en sånn "grei" serie.. ikke noe "must".. Men, akkurat denne episoden anbefales! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Standoff er ganske ok, noe jeg kan se på i dann og vann, ikke noe helt vanvittig spennende som jeg går og venter på, greit med slike serier også :)

Skrevet
Enig i at Standoff er ganske ok, noe jeg kan se på i dann og vann, ikke noe helt vanvittig spennende som jeg går og venter på, greit med slike serier også :)

7802844[/snapback]

er det noe ala Shark, Numb3rs osv?

dvs serier som er helt greie, avsluttende mellom hver episode, lite som skjer i characternes liv, men helt ok å se på?

Skrevet (endret)

Dexter, for en kul slutt :dribble:

Skal mye til for å holde den kvaliteten i en sesong 2, men vi får håpe de kommer opp med en like genial story :thumbup:

Endret av Gunder1
Skrevet
Ehh, kan en begynne på episode 3...

7796948[/snapback]

Anbefaler ikke å starte midt i serien nei. Se alt! :)

7797239[/snapback]

Er Atlantis frittstående, eller må/bør man starte med SG1 først?

Skrevet
Ehh, kan en begynne på episode 3...

7796948[/snapback]

Anbefaler ikke å starte midt i serien nei. Se alt! :)

7797239[/snapback]

Er Atlantis frittstående, eller må/bør man starte med SG1 først?

7827198[/snapback]

Bør se SG-1 først ja. Når du kommer til sesong 8 av SG-1 kan du se annenhver episode SG-1 og Atlantis.

Skrevet
Nå er de siste episodene av Day Break gitt ut.

7875266[/snapback]

Link?

7876114[/snapback]

De vanlige plassene der man finner sånt. Showet fikk en ganske grei slutt selv om de hadde kansellert det.

Skrevet

De fire nye Day Break episodene på abc.com er FANTASTISKE. Serien har hevet seg så langt fra de første 4 episodene. Nå er det vel 3 episoder til som skal slippes, noen som vet om disse kommer til å fullføre historien?

Skrevet (endret)

Synes egentlig det er rimelig idiotisk at de kansellerer en serie, spesielt med så få episoder. Hvor mye ekstra ville det kostet dem å sende resten, når alternativet sikkert er repriser av gamle serier?

Forresten: Fytterakkern for en bra Heroes episode! Utrolig nok blir den jo bare bedre og bedre.

Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hvem skulle trodd at Nathan var faren tii Claire?
Endret av the_zombie
Skrevet
De fire nye Day Break episodene på abc.com er FANTASTISKE. Serien har hevet seg så langt fra de første 4 episodene. Nå er det vel 3 episoder til som skal slippes, noen som vet om disse kommer til å fullføre historien?

7885312[/snapback]

Jeg begynte virkelig å lure

om det ikke var mere enn de 4.

Så det holder ikke med at han er en fri mann....

Skrevet

Ja folkens, da klarte jeg ikke å holde meg lengere - så jeg måtte skaffe meg Heroes etter mye om og men.

Nå venter jeg på et par episoder til, så begynner showet.

- Bør jeg da prøve meg på Dexter også?

Skrevet
Ja folkens, da klarte jeg ikke å holde meg lengere - så jeg måtte skaffe meg Heroes etter mye om og men.

Nå venter jeg på et par episoder til, så begynner showet.

- Bør jeg da prøve meg på Dexter også?

7915215[/snapback]

Så absolutt, sesong 1 av Dexter er genial

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...