Marti Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Dvs at det i utgangspunktet var meningsløst og i det hele tatt nevne 6hp+ for en mage. Vanlig er 3500 i 89% av tilfellene.
Loeve Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Du har ikke bevist noe som helst, du har bare vist oss et oppsett for hvordan en mage kan ha 6000 hp (uten særlig realistiske omgivelser eller forutsetninger), ikke hvordan 5 stykker tar en mage uten å wipe raidet.
CyprieN Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg beviste bare at det er mulig for mages å ha 6k hp. siden det liksom skulle være så vanskelig å oppnå. 6k hp er ikke normalt nei, har ikke sagt det er normalt heller. Jeg bare lurer på hvordan klarer en mage og whipe et helt raid, alene med AoE. Det er bare latterlig spør du meg. altså bossen sto sikkert for mye av dmgen på raidet, men man børe ikke whipe på kanskje de 5 sekundene den magen lever om folk i raidet targeter han/hun.
Loeve Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Og hvor fort går det å targete han/hun når alle er opptatt med bossen, healerne begynner å få lav mana, tanken holder på å ta kvelden og raidet generelt rakner? Det er ganske åpenbart at dette ikke er en high-end guild, og de hadde sannsynligvis hendene mer enn fulle fra før av.
CyprieN Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Guildet tar sikkert ZG og AQ20. Jeg raidet jo med folk med blue gear, vi hadde ingen problemer med 3 mages + 2 priest som kom. ang hvor lang tid det tar og targete magen? vel trykke på Tab tar vel ikek alt for lang tid. vet ikke med dere men jeg bruker som regel tastaturet til å targete mobs. Endret 13. oktober 2006 av CyprieN
Frohman Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Heia Koskow! In your big ugly gnome/hot night elf/fat dwarf/perfect human faces! Håper Koskow blir hyllet i Org av Thrall selv. :!:
Nstin Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hadde vært så morro å funnet hvor en sånn stygg griefer bor og filmet at man grisebanker han. Å så legge det ut på hjemmesiden til de guildene han har griefet.
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 jeg synes dette er litt morsomt da... de jeg la ut dette trodde jeg ville bli flamea skikkelig og bli en liten tråd før den forsvant.... mener sånn 4-5 svar. :!: .. Ikke akkurat hva som skjedde nå som jeg har over 85 svar og snart blitt lest 2500 ganger
genetex Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hadde vært så morro å funnet hvor en sånn stygg griefer bor og filmet at man grisebanker han. Å så legge det ut på hjemmesiden til de guildene han har griefet. du har store problem om du tenker slik. Spillet handler om krig, skal jeg gå knuse tryne på de 40 aliancene som gjorde slik jeg tapte AV? Nei du burde kanskje få fikset på noen problemer du har om du mener det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå