Gå til innhold

Slutt for spiderman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner heller egentlig ikke at denne kjeden har eksistert såpass lenge. Slik jeg så det var det overhodet ikke noen fordel å handle der, snarere tvert imot da de som regel prismessig sett lå over de fleste andre.

Et annet mysterium er Spaceworld! Finnes ikke et eneste godt argument for å handle der. Prisene er jo helt hinsides!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør meg ingenting. Ekspertisen skal liksom kompansere for høye priser, men de ansatte på Spiderman oppfatter jeg som arrogante bedrevitere.

Har aldri opplevd bra service på Spiderman(Oslo), de ansatte er mer interessert i å prate med hverandre bak disken enn å faktisk selge spill.

Skrevet (endret)

Dette her var jo bra, jeg var i noen Game butikker i Edinburgh og de var ikke så dumme. Prisnivået på spiderman har jo som sagt alltid vært helt på trynet. Eneste grunnen til å kjøpe ting der er for å få tak i noe skikkelig sært fra bruktavdelingen :p

Må også si meg helt enig i at de folkene som seller spill på spiderman ikke har noe peiling på spill. Eneste butikken jeg har vært innom som hadde betjening som hadde peiling på spill må være Gamezone i Stavanger.

Edit: Det ble litt feil... Selvfølgelig finnes det andre butikker med betjening som vet hva de snakker om, men det er som oftest tilfeldig :p

Endret av Martin4
Skrevet
Forøvrig tror jeg vel heller at Game i det minste kan få de gamle Spiderman-butikkene til å se bedre ut. Jeg har vært innom et par Game-butikker i Sverige hvis jeg ikke tar helt feil, og prisene der ligger MINST på nivå med Spiderman, om ikke dyrere.

7046791[/snapback]

Spill i Sverige har jo veiledende utsalgspriser som er 100-150 kroner over norske priser, så det er kanskje ikke så rart.

Skrevet

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med Spiderman i Drammen! :)

De ligger ikke noe høyere i pris der enn Eb games og Spaceworld som ligger like i nærheten.

Oftest litt billigere :)

Synes det er synd at en norsk kjede blir spist opp av en stor utenlandsk kjede :thumbdown:

Skrevet

Det er klart hvis du sammenligner med Spaceworld og EB-games så kan de konkurrere på pris, men Spiderman har (hadde) vel ikke 10-dagers returrett på konsollspill slik EB-games har? Og hvis det kun er disse butikkene som er tilgjengelig i Drammen så vil jeg absolutt anbefale deg til å kjøpe spillene dine på nett!

Skrevet
Det er klart hvis du sammenligner med Spaceworld og EB-games så kan de konkurrere på pris, men Spiderman har (hadde) vel ikke 10-dagers returrett på konsollspill slik EB-games har? Og hvis det kun er disse butikkene som er tilgjengelig i Drammen så vil jeg absolutt anbefale deg til å kjøpe spillene dine på nett!

7053076[/snapback]

Jeg kjøper spill fra nettbutikker jeg, men ofte så er det ikke så stor forskjell ;)

Dessuten liker jeg å kjøpe spill i butikk. Det er liksom noe med å gå fysisk i butikken å kjøpe et spill du har ventet lenge på :)

Er jo selvfølgelig Elkjøp her og, men de har jo et ganske begrenset utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...