Gå til innhold

Dark Messiah er ferdigutviklet (PC)


Anbefalte innlegg

Til kampsystemet: Dark Messiah har et mer avansert (og tøft) combatsystem enn Gothic 3 og Oblivion kombinert. Dark Messiah har vel ærlig talt et av de mest avanserte (ikke kompliserte) kampsystemene en kan finne i moderne spill.

 

Dravisher: Du har nok ganske så mye korrekthet i dine observasjoner her. Det er slik Dark Messiah er. I allefall om vi skal tro Arkane. Når de sier at det ikke er et rollespill, men et actionspill med rollespill-elementer, så velger i allefall jeg å tro på det. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Forklarte en del! Er litt nysgjerrig paa baade Gothik 3 og Oblivion siden det har vaert saa mye blest rundt dem. Finnes det noen demoer av dem? Har testet demoen til DM, og det maa jeg innrömme var ganske underholdende. Saa det kommer jeg nok til aa kjöpe. Veldig göy aa kunne kaste dolken paa fienden, ihvertfall de förste gangene. Og det aa spidde fienden med pilene ogsaa, selv om det ikke er saa effektivt.

Men det skilltreet vi faar se i demoen, er det hele skilltreet? Var jo ikke saa mange skills at det gjorde noe da.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen demo av verken Oblivion eller Gothic 3. Tviler på at det kommer noen heller. Vanskelig å lage demoer til slike åpne spill.

 

Angående skill-treet, så tviler jeg på at det der er det hele. Jeg har sett en del andre spells og slik på videoer, som jeg ikke fikk prøve i demoen, selv med cheats

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Oki, det var da bra! Ikke lenge til spillet kommer heller naa. Men hvordan foregaar level'ingen i Gothik 3?

7071386[/snapback]

Hvordan levling i Gothic 3 foregår syns jeg vi kan ta i en tråd som er relevant til Gothic 3. Denne tråden handler om Dark Messiah of Might & Magic :-)

Lenke til kommentar

Greit! Beklager, glemte en stund hva traaden faktisk handlet om.

Tilbake til DM: Demoen hadde en del bugs forresten. For eksempel naar man plukker opp en health potion og snur seg 180 grader raskt saa kan man se at den henger i luften. AI'en er heller ikke perfekt. Det har hendt meg at naar det ligger en kasse eller tönne i veien for fienden og den ikke kan gaa rett frem, for aa naa meg, saa staar den i ro, eller löper men paa samme plass hele tiden. Og en siste ting er paa 2. brett(?) naar man har kommet inn i "hovedkvarteret" til orcene, för man kommer til cyclopen. Helt til höyre der det er mörkt og jord eller noe anne brunt som dekker gulvet. Plutselig mens jeg hadde en kamp mot en orc saa forsvannet den gjennom gulvet. Men det er jo tross alt en demo og ikke et ferdig produkt. Og som andre har nevnt haaper jeg de ordner paa det at man bare kan hive en kasse paa dem eller sparke en kasse i dem to ganger saa er de ferdige. Var egentlig litt forbauset av at Human guards var de sterkeste motstanderene i spillet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...