Gå til innhold

Trenger man mikrofon i WoW


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe inn en del WoW-spill til en skole. Dessverre har jeg ikke selv prøvd spillet. Likevel skjønner jeg at lyd er en nødvendighet. I og med at flere skal spille sammen, faller valget naturlig nok på hodetelefoner. Men så kommer spørsmålet:

 

Trenger jeg hodetelefoner med mikrofon? Jeg tenker da på om det er mulig (eller et krav) at spillerne kan snakke med hverandre mens de spiller online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, spesielt ikke hvis dere starter på level 1. Da vil man klare seg uten headset i alle de månedene det tar før en når lvl60. Selv da er det mulig å spille uten. Mikrofon er aldri et krav, men hvis dere skal spille såpass lenge at dere begynner med mer hardcore raiding så vil det være en veldig stor bonus.

 

Men sånn forresten, hvor mye *ekstra* koster det å få med headset. Og hvor mye mer spilleglede får en ved online prating? Jeg ville sagt det var fint verdt en ekstra hundrelapp elns per headset.

 

Du må forresten også bruke et tredjepartsprogram som Teamspeak for å snakke sammen, WoW støtter det ikke nativt.

Lenke til kommentar
Den ene cd-keyen er jo til rektor :p

Alle elevene skal vel skaffe sine egne cd-keyer.

7037580[/snapback]

 

 

 

lol wtf... hvorfor var det ikke sånn når jeg gikk på skolen :mad:

WoW istedet for norsk og geografi, hadde vært supert :thumbup:

 

 

Wow som engelsk lære kunne jeg gått med på pga du lærer mye engelsk siden

du spiller for det meste med folk som kan engelsk (selv om det er skrekk eksempler som motsier det jeg nettopp skrev)

Lenke til kommentar
Den ene cd-keyen er jo til rektor :p

Alle elevene skal vel skaffe sine egne cd-keyer.

7037580[/snapback]

 

 

 

lol wtf... hvorfor var det ikke sånn når jeg gikk på skolen :mad:

WoW istedet for norsk og geografi, hadde vært supert :thumbup:

 

 

Wow som engelsk lære kunne jeg gått med på pga du lærer mye engelsk siden

du spiller for det meste med folk som kan engelsk (selv om det er skrekk eksempler som motsier det jeg nettopp skrev)

7037591[/snapback]

Hehe jada, man må jo spille WoW, om man skal lære engelsk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hei!

 

Jeg skal kjøpe inn en del WoW-spill til en skole. Dessverre har jeg ikke selv prøvd spillet. Likevel skjønner jeg at lyd er en nødvendighet. I og med at flere skal spille sammen, faller valget naturlig nok på hodetelefoner. Men så kommer spørsmålet:

 

Trenger jeg hodetelefoner med mikrofon? Jeg tenker da på om det er mulig (eller et krav) at spillerne kan snakke med hverandre mens de spiller online.

7034899[/snapback]

De trenger ikke å snakke med hverandre, men i "slutten" av spillet så er det mange som bruker microfon. Det er ikke nødvendig før det.

 

Men hva skal skolen med wow, hvilken skole? :D

 

Deadbeat: spørr her

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle hente noen gode råd fra erfarne forumere. Forrige headset'et med mic jeg kjøpte var smertefullt å ha på så når jeg glemte å ta det av når jeg skulle på dass på et lan og rev i stykker ledningen og veltet kabinettet ( ingen skade på kabinettet og ja, jeg var veldig dritetrengt og hadde hastverk) så var jeg ikke akkurat lei meg.

 

jeg har noen fete skullcandy headset som jeg egentlig kan bruke og da trenger jeg bare en god mikrofon som ikke ser ut som noe tatt ut i fra at studio men alikevel gir god og smud lyd.

 

eventuellt bare noe light headset med innebygd mic. med medium pris mener jeg 4-500ish? topps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...