Gå til innhold

TES: Hva nå? Leder i stort sett alt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. nå har det seg en gang snn at en mod er som regel større nn 2mb som jeg tror en diskett har plass til! :) Uansett, gidder ikke stresse så mye med det.

Skrevet
ja.. nå har det seg en gang snn at en mod er som regel større nn 2mb som jeg tror en diskett har plass til! :) Uansett, gidder ikke stresse så mye med det.

7035594[/snapback]

Ikke overdriv. En diskett har bare plass til 1,44 mb :p

Skrevet (endret)

Hirr hirr, overvurderte the massive power of a diskett! :D

PS: minner meg på, hvor mange disketter trenger jeg i teorien for å få plass til oblivion på dem?

Endret av Rasch
Skrevet (endret)
Hirr hirr, overvurderte the massive power of a diskett! :D

PS: minner meg på, hvor mange disketter trenger jeg i teorien for å få plass til oblivion på dem?

7035628[/snapback]

3195. Tenk om Oblivion hadde vært på disketter :p Det hadde tatt en all evighet å innstalere.

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Prøvde en gang å regne ut hvor mye diskplass det var på serveren, hvor mange disketter dette tilsvarte, og hvor mye plass diskettene hadde tatt. Tror jeg fikk i overkant av tre lastebillass med disketter. :D

Men om du er ferdig med alle questene du finner, er det et par ting å gjøre:

1. Ta deg en fortjent ferie og lek kakse. Tull rundt i byene, kjøp kaker og gi penger til tiggerne. Gå på jakt og klatre opp fjell.

2. Få Master i alle skills. Kan ta en liten stund, for å si det sånn.

3. Begynn å modde (mer). Du kan begynne her eller her.

Skrevet

Har nå gjort alle shrine questene minus 3. En der jeg trenger black soul gem som jeg ikke får tak i (gjort mages guild), en jeg står fast på, og en HELT nord i noen fjell som jeg ikke passet til eller noe.

Nå skal jeg finne ut hvordan jeg gjør den som jeg står fast på. (den med han som skal drepe meg med cursed mace, finner ikke ut hvordan jeg skal gi den til han).

Har også kjøpt alle hus. Major skills til 100 here i come! :)

PS: er lvl 30 nå.

Skrevet
Har nå gjort alle shrine questene minus 3. En der jeg trenger black soul gem som jeg ikke får tak i (gjort mages guild), en jeg står fast på, og en HELT nord i noen fjell som jeg ikke passet til eller noe.

Nå skal jeg finne ut hvordan jeg gjør den som jeg står fast på. (den med han som skal drepe meg med cursed mace, finner ikke ut hvordan jeg skal gi den til han).

Har også kjøpt alle hus. Major skills til 100 here i come! :)

PS: er lvl 30 nå.

7040522[/snapback]

HER kan du se hvordan man lager en black soul gem

Skrevet

Jepp, satt nettop å leste meg gjennom alle daedric shrine questene! :) Lærte mye og nå skal jeg fullføre questene! Veldig synd at det ikke er en artifact bue som reward fra noen. Vet du om en god bue? Har en enchanted daedric bue med 21 damage pluss 20 fire damage.

Skrevet
Jepp, satt nettop å leste meg gjennom alle daedric shrine questene! :) Lærte mye og nå skal jeg fullføre questene! Veldig synd at det ikke er en artifact bue som reward fra noen. Vet du om en god bue? Har en enchanted daedric bue med 21 damage pluss 20 fire damage.

7040671[/snapback]

tror ikke det, men du kan laste ned en mod som gir en bra bue

Skrevet

Juksing gjør jeg ikke! :) Er litt stolt over at denne charn er 100% clean. Altså ingen cheats eller exploits.

Den boka jeg fikk i reward på siste shrine skal jeg spare til jeg har 100 i alle skills! :) Nå driver jeg å leter meg fram til master trainers slik at jeg kan levle fortere opp.

Er faktisk utrolig hvor lett det er å tjene penger i spillet når man er 15+! :D

Har også spilt litt på magen min som er leder for mages guild nå. Lager masse kule spells som fireball med 100 ft. Skaden er ikke så stor i og med at han bare er level 18 eller noe, men det er morsomt å se den store ildkula som kommer når man treffer ting! Satser og en del på conjuration som jeg har funnet ut er en hærlig skills.

Syns jeg ikke tok den på mainskills! :( Skulle ønske jeg kunne fjerne blade og sette conjuration inn der istedenfor.

Skrevet

Har du gjort The Collector quest'et? og de som kommer etter den? :p jeg greier ikke å finne en Ayleid Statue engang jeg, men har egentlig ikke prøvd målrettet på det heller da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...