Gå til innhold

TES: Venter på spelet, tips om classes og races?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg speler addvarror.

Men dei holene de snakkar om, er dei på veien mellom Anvil og Kvatch?

Må eg gå mykje i villmarka, eller kan eg halde meg til ein veg?

Er det mellom Brina Cross inn og kvatch?

Eg fann ei hule, og kom i lvl 2!

Good!

Spelet er nydelig! Ikkje berre er grafikken god (skarp), men også er landskapa kjempefine!

EDIT: Kva skal eg satse på av alle attributsa?

Sjøff skal eg velge Enduranse og strenght, men eg kan velge 3.

Endret av Fjott
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adverrior. :)

Det er huler overalt, de dukker opp på kompasset ditt hele tiden. Er det lys bakgrunn på ikonene, så er det en hule du ikke har oppdaget ennå (og derfor ikke har på kartet eller kan fast-travel til). Den ruten jeg foreslo, var bare et vilkårlig eksempel.

Hva Attributes angår, så kommer det litt an på spillestilen din. Som du selv sier, så er Endurance og Strength selvfølger. Intelligence og Willpower er "forbeholdt" magikere, ikke velg dem. Jeg ville valgt enten Luck, som du aldri vil få multipliers på og derfor må øke én og én, sakte men sikkert, eller (den jeg faktisk valgte) Speed, som etter hvert vil føre til at du kommer deg raskere frem til bens en på hest.

Skrevet
Ok, eg valgte Agility på denne lvlen, det er vel ok, sidan eg bruker både boge  og sverd.

No skal eg hente Umbra :D

7075322[/snapback]

Lykke til med det. ;)

Men hvis du virkelig mener det seriøst, sjekk teksten under.

Umbra er ekstremt vanskelig å ta på vanlig måte (ærlig kamp). Jeg vil anbefale deg å komme i kamp med henne, løpe tilbake til den fallfellen nesten ved utgangen, stå midt oppå når den kommer opp igjen, blokke henne og hoppe vekk før den detter ned. Hun tar ca. 100 HP skade på dette, og tåler en to-tre slike. Det er viktig at hun er i midten av fellen når den faller (derfor blokkingen, som immobiliserer henne et lite sekund), ellers er det ikke sikkert hun treffer piggene.

Skrevet

Forresten, det å gå i caves var lurt.

Men lurer på ein ting.

Spawner monstera på nytt viss eg går ut og inn, eller er dei dø forever?

Skrevet
Forresten, det å gå i caves var lurt.

Men lurer på ein ting.

Spawner monstera på nytt viss eg går ut og inn, eller er dei dø forever?

7084289[/snapback]

De respawner etter tre dager i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...