Gå til innhold

Søke om fondpenger til enslig musiker

mr. Bjerre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kanskje litt feil plass å poste dette, men var den beste plassen jeg fant. Jeg lurer på hvor jeg kan søke om penger til å kjøpe meg litt utstyr for. Saken er det at jeg har ikke "mitt eget band" på noen måte, er bare aktiv i mange andre som bassist. Jeg skal søke om rundt 2000 til nye bassmikrofoner. Noen som har peiling på hvor jeg kan søke om penger til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, kanskje litt feil plass å poste dette, men var den beste plassen jeg fant. Jeg lurer på hvor jeg kan søke om penger til å kjøpe meg litt utstyr for. Saken er det at jeg har ikke "mitt eget band" på noen måte, er bare aktiv i mange andre som bassist. Jeg skal søke om rundt 2000 til nye bassmikrofoner. Noen som har peiling på hvor jeg kan søke om penger til dette?

7028682[/snapback]

www.frifond.no

Skrevet
Nei, du må være minst 5 stykker.

7037390[/snapback]

Vi har fått penger flere ganger fra frifond, og vi er tre i bandet. FIkk også for mange år siden med et annet band med 4. Så mulig det er no nytt det der da?

Skrevet

Hvis de skal være så pirkete på det kan dere bare skrive at dere er fem, og i tilfelle få med noen kamerater på et bilde. Det er helt urimelig at man må være såpass mange som fem for å få støtte. Jo færre man er, jo mindre penger har man til fellesskapet.

Skrevet

Ja, det er det. skriv veltalende om prosjektet deres og si dere har fått flotte tilbakemeldinger på arbeidet deres osv, så skal du nok se at dere eller du får penger, men det innebærer jo at du må lure frifond.

Ville gått fint for meg og lure frifond, ettersom jeg egentlig ikke har samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...