Gå til innhold

Hvordan få Progressive scan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Samsung LE32 R72 HD-TV som egentlig skal støtte prog. scan, men når jeg prøvde Prince of Persia warrior within i dag funka det ikke. Det sto bare ingen signal på skjermen når jeg skrudde på prog. scan i menyen inne i spillet. Må man ha en type ledning eller noe annet for å få prog. scan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spiller det på PS2, og jeg har komponent-kabel. Trodde bare ikke at det var noen inngang til det på PS2.

7029832[/snapback]

må kjøpe en egen komponentkabel til ps2. sånn med ps2 kontakt i den ene enden og komponentkontakt i den andre

Skrevet
Jeg spiller det på PS2, og jeg har komponent-kabel. Trodde bare ikke at det var noen inngang til det på PS2.

7029832[/snapback]

må kjøpe en egen komponentkabel til ps2. sånn med ps2 kontakt i den ene enden og komponentkontakt i den andre

7030107[/snapback]

Noen som har link til en slik kabel?

Skrevet
Av en eller annen mystisk grunn så fjerner de 480p (progressive scan) på spilla når de kommer til EU. (De spilla som har 480p oprinnelig vel og merke)

7030273[/snapback]

Nja, nå finnes det iallefall på Shadow of the Colossus :D

Skrevet (endret)
Den kabelen du ga link til... funker den på vanlig PAL-Playstation 2?

7031529[/snapback]

Ja. Det er akkurat den kabelen jeg bruker.

Progressive scan: Det blir tegnet opp 50 (eller 60) hele bilder per sekund. Motsatt er interlace hvor det blir tegnet opp halvt bilde 50/60 ganger i sekundet.

Med halvt bilde av gangen mener jeg at først tegnes linje 1, 3, 5, 7, 9 etc. opp og neste gang linje 2, 4, 6, 8, 10 etc.

Og jeg savner 480p på Gran TUrismo 4 :(

Endret av sedsberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...