VikinGz Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 F.E.A.R multiplayer ligger som sagt ute gratis og man må registrer seg for å få cd-keyn sendt til epost... men her kommer ett morsomt problem... uansett hva jeg skriver i zipp code plassen så får jeg besjed om å skrive zipp code når jeg trykker next.... Noen som vet hvordan man får det til?
Bone Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Vet ikke hvor du gjør dette.. men, om det på ei nettside, og du bruker Firefox, eller Opere, eller noe.. så kan du prøve å bruke Internet Explorer til akkurat dette formålet.. Vet bare at NOEN nettsider er litt køddete på dette området... Skjer IKKE dette på ei nettside, så har jeg ingen aning... har ikke prøvd det du driver på med..
Zappy Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Så lenge du ikke velger at du bor i USA så krever de ikke noe zip. Som regel... Endret 9. oktober 2006 av zappy
The Stig Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Zip-Code er altså Postkode, ergo skal det være 4 siffer for deg som bor i Norge. Forøvrig pleier den ikke å be om zip-code om du setter "utenfor USA" som bosted.
k1ngkong Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skrev et femsiffret tall som snik sa, og da funket det her.
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Fikk det til... bar trykka noe tall elendig da kom opp samme besjed, men mailen kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå