kaalaaker Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Eg har en kamerat her som nettopp har kjøpt CS:S, men er plaga av ekstrem lag. Han har en PC som oppfyller minimunskrava. FPS ligger på 9-11 heile tida. Siste grafikkdrivar er installert. Slik er PC'en hans: PC: Acer TravelMate 4150 Prosessor: Intel Pentium M 1.6 GHz Ram: 512 MB RAM Skjermkort: Mobile Intel 915GM/GMS,910GML Express 128 MB Det ser mørkt ut, ja, men er det noken som har noken idéar?
Blue_D Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Eg har en kamerat her som nettopp har kjøpt CS:S, men er plaga av ekstrem lag. Han har en PC som oppfyller minimunskrava. FPS ligger på 9-11 heile tida. Siste grafikkdrivar er installert. Slik er PC'en hans: PC: Acer TravelMate 4150 Prosessor: Intel Pentium M 1.6 GHz Ram: 512 MB RAM Skjermkort: Mobile Intel 915GM/GMS,910GML Express 128 MB Det ser mørkt ut, ja, men er det noken som har noken idéar? 7026181[/snapback] Har han alt på low?
kaalaaker Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Ja, men sjøl på 600x480 laggar det like masse...
hiper Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 har han ikke noe virus eler noe sånt innstalert på pcen?
hiddendepths Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Ser ut som det er grafikkortet som lager lagginga. har selv grafikkmodellen under dær igjen. disse integrerte grafikkbrikkene fra intel er kun beregnet for og jobbe med ting i windows og er ikke bygd for spill. de mangler mange finesser som for eksempel ati og nvidia har på sine grafikkkort. hadde grafikkkortet vært ati ellr nvidia så hadde ikke lagginsproblemet oppstått. har faktisk prøvd og kjøre cs:s på min pc. akkurat samme skjedde. lagga som faen. Endret 9. oktober 2006 av hiddendepths
Blue_D Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ser ut som det er grafikkortet som lager lagginga. har selv grafikkmodellen under dær igjen. disse integrerte grafikkbrikkene fra intel er kun beregnet for og jobbe med ting i windows og er ikke bygd for spill. de mangler mange finesser som for eksempel ati og nvidia har på sine grafikkkort. hadde grafikkkortet vært ati ellr nvidia så hadde ikke lagginsproblemet oppstått. har faktisk prøvd og kjøre cs:s på min pc. akkurat samme skjedde. lagga som faen. 7031406[/snapback] Det kan godt hende at grafikkortet deler minne med resten av pcen, feks. at bærbaren henter 64mb til minne for pcen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå