Gå til innhold

Ekstrem lag i CS:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har en kamerat her som nettopp har kjøpt CS:S, men er plaga av ekstrem lag. Han har en PC som oppfyller minimunskrava. FPS ligger på 9-11 heile tida. Siste grafikkdrivar er installert.

Slik er PC'en hans:

PC: Acer TravelMate 4150

Prosessor: Intel Pentium M 1.6 GHz

Ram: 512 MB RAM

Skjermkort: Mobile Intel 915GM/GMS,910GML Express 128 MB

Det ser mørkt ut, ja, men er det noken som har noken idéar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg har en kamerat her som nettopp har kjøpt CS:S, men er plaga av ekstrem lag. Han har en PC som oppfyller minimunskrava. FPS ligger på 9-11 heile tida. Siste grafikkdrivar er installert.

Slik er PC'en hans:

PC: Acer TravelMate 4150

Prosessor: Intel Pentium M 1.6 GHz

Ram: 512 MB RAM

Skjermkort: Mobile Intel 915GM/GMS,910GML Express 128 MB

Det ser mørkt ut, ja, men er det noken som har noken idéar?

7026181[/snapback]

Har han alt på low?

Skrevet (endret)

Ser ut som det er grafikkortet som lager lagginga. har selv grafikkmodellen under dær igjen. disse integrerte grafikkbrikkene fra intel er kun beregnet for og jobbe med ting i windows og er ikke bygd for spill. de mangler mange finesser som for eksempel ati og nvidia har på sine grafikkkort.

hadde grafikkkortet vært ati ellr nvidia så hadde ikke lagginsproblemet oppstått.

har faktisk prøvd og kjøre cs:s på min pc. akkurat samme skjedde. lagga som faen.

Endret av hiddendepths
Skrevet
Ser ut som det er grafikkortet som lager lagginga. har selv grafikkmodellen under dær igjen. disse integrerte grafikkbrikkene fra intel er kun beregnet for og jobbe med ting i windows og er ikke bygd for spill. de mangler mange finesser som for eksempel ati og nvidia har på sine grafikkkort.

hadde grafikkkortet vært ati ellr nvidia så hadde ikke lagginsproblemet oppstått.

har faktisk prøvd og kjøre cs:s på min pc. akkurat samme skjedde. lagga som faen.

7031406[/snapback]

Det kan godt hende at grafikkortet deler minne med resten av pcen, feks. at bærbaren henter 64mb til minne for pcen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...