Gå til innhold

Hvem ville du møtt på forumet?


Solid

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Det er såklart snakk om hvitvin. Rødvin er jeg heller lite glad i. Mouserende vin er også ganske godt. Da av typen hvit eller frukt.

7230457[/snapback]

Endelig en som har skjønt det. Rødvin er for sukkerelskende folk som liker å være fyllesyk.

 

Mer Kudos til Orresnei her. Må nesten ha et hvitvins treff :)

7231488[/snapback]

 

Ja, hvorfor ikke høre på en Emu :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er såklart snakk om hvitvin. Rødvin er jeg heller lite glad i. Mouserende vin er også ganske godt. Da av typen hvit eller frukt.

7230457[/snapback]

Endelig en som har skjønt det. Rødvin er for sukkerelskende folk som liker å være fyllesyk.

 

Mer Kudos til Orresnei her. Må nesten ha et hvitvins treff :)

7231488[/snapback]

 

Ja, hvorfor ikke høre på en Emu :)

7231549[/snapback]

Sikkert en full en, sådan :tease:

Lenke til kommentar

Den ene gangen jeg drakk rødvin i større mengder fikk jeg bare veldig vondt i hodet. Ikke godt i det hele tatt. Hvitvin er den optimale vin. Den smaker ofte ganske godt, den skaper ikke så stor hovedpine og er ganske så bra!

 

Men nok off-topic tror jeg. Det eneste jeg vet er at jeg skal drikke hvitvin på forumtreffet i Bergen. Yakes!

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vi kjører på med en megabump, og en oppdatert liste.

 

Egeulf. Trenger ingen forklaring.

 

Jeg kunne tenkt meg å møte Dotten, noe jeg forhåpentligvis får realisert imorgen på TGI Fridays sammen med resten av Bergensgjengen.

 

Jeg så PencilCase på HWLAN (hvis jeg ikke husker feil), men fikk aldri slått av en prat. Han virker interessant.

 

AnAnAs er selvskreven, jeg må bare komme meg til Oslo.

 

En del av det som var og er webkafeen- og Backstage-gjengen hadde vært interessant å møte, mange av dem virket som oppegående, interessante mennesker. Spesielt Lovskogen virker til å være en artig skrue.

 

edit: Kuken som postet over meg hadde vært kul å drikke med. Daft Punk-vors pls.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...