Gå til innhold

Skal jeg starte å spille WOW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joda, men han bare prøver og bli banned

7025509[/snapback]

Hehe.. tulling han fyren der :D :!:

Da stikker jeg på SpaceWorld, expert eller elkjop i morra får å høre det er kommet ut :D

Skrevet
Wow går litt ut på det samme som runescape ja, bare at wow har mye bedre grafikk og gameplay. Jeg ble totalt hekta på wow før jeg klarte å slutte våren 2006, men hvis du klarer  å holde deg på en ganske strikt vei når du spiller anbefales det på alle måter.

Det anbefales derimot ikke hvis du nærmest kun sitter foran pcn :p

7024017[/snapback]

Greid å slutte eg også :thumbup:

Skrevet
Takk for svar. har hørt det er blanding mellom Runescape og Diablo II jeg. Er det sant? :(

7023957[/snapback]

Kekekekekekekekekekekekekeke

7025451[/snapback]

? :dontgetit: Så det er ikke til å anbefale?

7025475[/snapback]

Det jeg mente var at hvis du sammeligner WoW med Diablo og Runescape, så er det HELT feil...

Skrevet
har hørt at en har sagt for å spille Burning Crusade må jeg ha world of warcraft.

7025957[/snapback]

Sannsynligvis. Men ingen vet når BC kommer, så med mindre du vil vente i månedsvis uten å få spilt, så vil jeg anbefale deg å kjøpe WoW nå uansett.

Skrevet

Vil ikke anbefale wow, lett å bli addicted. Også et noe ensformig spill som går mest ut på å farme. Skjønner ikke at jeg holdt ut så lenge som jeg gjorde.

Skrevet (endret)
Vil ikke anbefale wow, lett å bli addicted. Også et noe ensformig spill som går mest ut på å farme. Skjønner ikke at jeg holdt ut så lenge som jeg gjorde.

7027851[/snapback]

Alle mmo er sånn... farme, bli sterkere, pwne i pvp...

vær jævlig glad for at WoW ikke har death penalty, enkelte spill mister du xp og sjanse for å droppe gear når man dør.. pk (player kill) med sterke konsekvenser osv...

Har du spilt Rune scape så er det mye av det samme bare vesentlig mye bedre grafikk, du har også talent points som du kjenner ifra Diablo II,WoW i seg selv er morsomt og krever ikke mye tid hvis du ikke bestemmer deg for å joine en guild for raids da... jeg spilte Lineage 2 (2 1/2år) Final Fantasy XI (1/2år), RF online (1/2år) , men måtte slutte pga det krevde for mye tid... med wow kan man slække, jeg pvper for det ofte bare nå, instance gear er mer eller mindre ubrukelig om en mnd eller 2 like vel.. bli lvl 60 før BC, skaff deg dmg gear slik at du kan lvle fortest mulig fra 60-70 drit i alle de bortkasta timene i instancer, hvis du absolutt må ha no så er det ganske vanelig med "pug" (randoms) runs i endgame som ZG, AQ20 og MC + Onyxia.. mer trenger du ikke..

Har du tid til runescape så har du nok av tid til wow, ikke hør på de andre som whiner her, jeg er enig du blir hekta fordi spillet i seg selv er ganske spennende, de andre som whiner her har sikkert brent seg ut fordi de raider 5 dager i uka, da er det ikke rart at du blir små rar i hue, + å høre på folk bable på Vent eller TS + at du dreper de samma monstera om og om igjen hver uke...

Endret av Darkey
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
har hørt at du kan spille 10 dager uten å betale å. Er det sant? evt gi meg en link?

7027751[/snapback]

Last ned 10 dagers trial og test spillet du :thumbup:

http://teaser.wow-europe.com/

Skrevet
Takk for svar. har hørt det er blanding mellom Runescape og Diablo II jeg. Er det sant? :(

7023957[/snapback]

på en måte er det vel det kan du si,,, du bygger opp en char og velger veien du vil gå, pvp / pve / rpg.

du kan også ha 2yrker og 3under yrker :=) prøv det en månede så ser du selv om du vil eller ikke

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
hyggelige svar her. Reiser bort om en time så stikker jeg ned på elkjøp på torsdagen å kjøper wow :D

7031012[/snapback]

Du får si farvel til høstferien da. :p

Skrevet

Jeg syns wow er ett herlig spill, da siden jeg elsker RPG's og warcraft-verdenen. Men jeg har sluttet fordi jeg gikk lei. Det var artig helt til ca lvl 45 men da var jeg gått lei. Spilte det ikke så mye, kanskje en 6-8 timer i uken, ble aldri hekta eller følte dette "wow-suget".

Et skikkelig artig spill og er virkelig å anbefale! Men du kan gå lei etter hvert, men slik er det jo med alle spill.

Skrevet (endret)

du må nesten velge selv om du vil begynne eller ikke.

jeg for min del gidder ikke pga. BC

jeg mener at det ødelegger for mye historie og . det er helt idiotisk.. men ellers er WoW ett kjempe bra spill :D

WoW er veldig bra botsett fra BC

Endret av Rockshammy
Skrevet

Er sikkert for sent ute, men herregud. Spør foreldra dine. Dersom de er helt fjerne og ikke har fulgt med i media så få de til å sjekke opp WoW før du anskaffer spillet.

Det kommer ingenting bra ut av å spille WoW. Og jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å ha det så spesielt artig dersom du starter alene eller ikke kjenner andre som spiller (noe jeg går ut ifra at du ikke gjør ettersom du spør om spillet her).

Seff er det artig til tider og seff blir man hektet slik som i andre spill, men andre spill legger opp til korte intense sessions mens i WoW tar det som oftest 15-60min bare å komme seg dit man skal, noe som ingen synes er artig, og dermed må man nesten spille lenger bare for å få noe ut av tiden man "investerte" i spillet.

Og vet ikke om det er nevnt før, men du må ha bankkort for å opprette account enten du bruker game cards eller ikke. Derfor bør du atter en gang spørre foreldrene dine.

Mulig jeg kommer ut som veldig antiWoW nå, men for all del, sjekk ut alternativene før du begynner. :)

Skrevet
Er sikkert for sent ute, men herregud. Spør foreldra dine. Dersom de er helt fjerne og ikke har fulgt med i media så få de til å sjekke opp WoW før du anskaffer spillet.

Det kommer ingenting bra ut av å spille WoW. Og jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å ha det så spesielt artig dersom du starter alene eller ikke kjenner andre som spiller (noe jeg går ut ifra at du ikke gjør ettersom du spør om spillet her).

Seff er det artig til tider og seff blir man hektet slik som i andre spill, men andre spill legger opp til korte intense sessions mens i WoW tar det som oftest 15-60min bare å komme seg dit man skal, noe som ingen synes er artig, og dermed må man nesten spille lenger bare for å få noe ut av tiden man "investerte" i spillet.

Og vet ikke om det er nevnt før, men du må ha bankkort for å opprette account enten du bruker game cards eller ikke. Derfor bør du atter en gang spørre foreldrene dine.

Mulig jeg kommer ut som veldig antiWoW nå, men for all del, sjekk ut alternativene før du begynner.  :)

7031323[/snapback]

lol.. oh noez 15-60 min... ALLLE spill er sånn... til og med CS..

så jeg ser ikke hele pointet ditt.. greit nok spillet koster penger, å du blir avhenging pga det er morro, du blir kjent med mange nye mennesker, du lærer engelsk... hvis du er en gamer som de fleste av oss som er her på dette forumet så spiller du garantert mer enn 3-4 timer om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...