DirtyBit Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 altså ikke kom her å si warriors blir så sinnykt gimpa... kommer en rogue og begynner å slår på en warrior med 7k armor og 5-6k hp, får dem ned på ja si 40% hp, så blir de drept på 3 slag... warriors er litt overpower og de trenger en liten nurf..
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Og du tok verdens ABSOLUTT BESTE EKSEMPEL. PvP i WoW er basert på stein, papir, saks-prinsippet. Noen klasser tar andre klasser, og blir tatt av andre klasser. Warriors er hyperbra mot rogues, men blir rævkjørt så grundig av klasser som hunter og mage.
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Han fortalte det som det er.. warrs er imba. spiller en selv, banger lett ned mange hordes alene..
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Spesielt warlocks, prester, huntere og mager, kan jeg tenke meg? =) Sant nok, warriors trives best på avstand.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Og du tok verdens ABSOLUTT BESTE EKSEMPEL. PvP i WoW er basert på stein, papir, saks-prinsippet. Noen klasser tar andre klasser, og blir tatt av andre klasser. Warriors er hyperbra mot rogues, men blir rævkjørt så grundig av klasser som hunter og mage. 7036989[/snapback] lol warriors tar alt... 1 shoter mager , 2 shoter priests, 2-3 shoter hunters.. charge , intersept , stun resist som orc lol.. for å ikke glemme at de er imunn mot sap og fear i en av stancene dems da... + 5-6k hp og 6-7k armor i PVP SET Spesielt warlocks, prester, huntere og mager, kan jeg tenke meg? =) Sant nok, warriors trives best på avstand. 7037509[/snapback] for warlock og priest er jo vanskelig og drepe som warrior, serlig warlock som ikke har noe escape skill i det hele tatt uten om fear eller en 4 sec instant cast fear, trinkets mot seduce... priest som blir pinne ved når warrors bruker den skillen som de neste slaga blir crits som hitter godt over 1500 dmg hver.. GG Tror du skal begynne å spille på en PVP Server jeg og følge litt med ossen de forskjellige klassene er, ikke bare spille i premades som det er 1 druid , 1 FC i t2/t3 set, 2 loladins som stunner og resten priests og alle i t2 sets... Værste jeg vet er å se folk i epix langt opp i ende tarmen og greier faen ikke spille characteren sin, roguer som brenner timere som helvete og blind og prep og søren ikke greier noe, mager som kommer å bruker Arcane explotion som main nuke og bruker arcane missiles.. for å ikke snakke om protection warriors med 2 hand weapon og tror de kan gjøre dmg, og loladins som stunner og bubler og stikker.... Endret 10. oktober 2006 av Darkey
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Morsomt at de få warriorene jeg har tapt en fair fight mot har hatt top-end gear og en uendelig rekke lucky crits. Så lenge en warrior ikke kommer seg innpå deg er han død. Og shield -> no rage -> fear/slow = død warrior. Warlocks som ikke har noen escape skill? Hva med 5k hp, shield og shadowbolts som spiser 20% av hp-en din hver cast? Man trenger ikke å stikke av hvis man ikke har en grunn. En mage med poeng i frost bør bety u-sving hvis du ikke er mad imba i no-life gearet ditt, for omtrent alt i frost-treet betyr død warrior. Sjanse for å bli fryst fast av frostbolts? Frost nova? Blizzard? Ice block? Har magen peiling på hva han gjør er warrioren død på to sekunder. Hva hjelper det at en warrior tar en hunter på tre slag når han aldri kommer frem? Freezing trap, scatter shot, wing clip, concussive shot, frost trap, to talents som gir spells som allerede slower muligheten til å stunne/stoppe fienden helt. Indimidation hvis hunteren er BM. Du nevner recklessness, og jeg synes det er morsomt at nøkkelpoenget med posten din sentrerer rundt en skill med en cooldown på 30 minutter. At en warrior har 5-6k hp i PvP-gear betyr absolutt ingenting. De har jo ingen måter å få det tilbake på, så.
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Kan du nå please fortelle hvordan du klarer å holde en warrior på avstand i 40sekunder? Regner her kun med Berserker Rage og Death Wish. Nå er jeg riktignok nokså fersk med pvp server. Men jeg banger seriøst alt som warrior bortsett fra de som er grassalt høyere level enn meg. Min andre warr på vei til 60. Første horde char ever over mount level. Endret 10. oktober 2006 av Per-Stian
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) problemet er at han tror han kan pvp i Tier3 og Tier2 set, ahahahaha.. stun og intersep + slow skill (husker ikke navnet) gg... learn2play warrior... warlock har casting tid på shadowbolt, og skal de gå rundt med woidwalker for shield i pvp da eller? ahahahaha... wtf.. ossen server pvper du på RP-PVP server som ble laga for 1 mnd siden? Endret 10. oktober 2006 av Darkey
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har spilt på PvP-server siden release, takk for at du spør. Holde en warrior på avstand i 40 sekunder? Vel, jeg trenger ikke å holde deg på avstand i 40 sekunder. Du har 50% hp før du har gnagd deg gjennom skjoldet, og da har du antageligvis enten fått en blackout eller to på kjeften, eller så får du en fear sendt i tygga. Når du først er på avstand uten rage er du død. Mind flay gjør at du ikke kommer innpå, SW:P, mind blast og VE gjør at om du kommer innpå, så spiller det ingen rolle. Og det at du ikke en gang vet navnet på hamstring sier vel litt om din erfaring som warrior, Darkey.
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har spilt på PvP-server siden release, takk for at du spør. Holde en warrior på avstand i 40 sekunder? Vel, jeg trenger ikke å holde deg på avstand i 40 sekunder. Du har 50% hp før du har gnagd deg gjennom skjoldet, og da har du antageligvis enten fått en blackout eller to på kjeften, eller så får du en fear sendt i tygga. Når du først er på avstand uten rage er du død. Mind flay gjør at du ikke kommer innpå, SW:P, mind blast og VE gjør at om du kommer innpå, så spiller det ingen rolle. Og det at du ikke en gang vet navnet på hamstring sier vel litt om din erfaring som warrior, Darkey. 7037605[/snapback] Mja, nå er jo du level 60 da.. Mulig mye pvp forandrer seg i løpet av mid-40 til 60. Men normalt er skjoldet borte 3sec etter charge (hit + ms = ~1400dmg). Og å få en fear på tygga, er wow.. Berserker Rage (evt. Death Wish om i Battle Stance) En paladin som pvper i full tier3 hadde vært dødskult, håper jeg får lov til det en gang. Hadde vært toppen av imba support.
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 MS koster 30 rage, Charge gir vel 12 eller noe? Du får ikke rage av å slå på skjoldet.
ath1337 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Selv har jeg to ganske godt geara chars (~t1/t2), en warlock og en priest. Morsomt at de få warriorene jeg har tapt en fair fight mot har hatt top-end gear og en uendelig rekke lucky crits. Så lenge en warrior ikke kommer seg innpå deg er han død. Og shield -> no rage -> fear/slow = død warrior. Jeg har vondt for å se hvordan du skal klare å holde han unna. Du har fear, hvert 30sek og eventuelt mind flay. Jeg regner med at du vet at shield skalerer veldig dårlig med gear. Ett slag fra en greit geara warrior spiser opp skjoldet ditt, to ganger. Jeg ender som regel opp med dots på warrioren og så mye healing jeg kan på meg selv. Kanskje en mb om jeg får inn en fear han ikke får gjort noe med. "Oppskriften" din fungerer max i 2 av 100 tilfeller. Så lenge ikke gearet ditt er 3 ganger så godt som de du sloss mot selvsagt. Forresten trenger en godt geara warrior cirka 0 flaks for å critte deg på nesten annethvert slag. Warlocks som ikke har noen escape skill? Hva med 5k hp, shield og shadowbolts som spiser 20% av hp-en din hver cast? Man trenger ikke å stikke av hvis man ikke har en grunn. 7037588[/snapback] shield? Jeg vet ikke hvordan de gjør det på din server, men jeg løper sjeldent rundt med vw. Klart, i en staged duel er det flott å kunne ha vw ute i starten, sacce den for skjoldet, ninjasummone en til, og sacce den og. Men det skjer bare utenfor orgrimmar. Shadowbolts, som tar 2.5/3sec å caste? Det sier seg selv at man ikke får inn mange av de så lenge warrioren slår på deg. Det er nok mer aktuelt å bruke dots, instants og fear/seduce for å prøve å få han på avstand. Men fear/seduce er jo som kjent ikke noe stort problem for en god warrior. Jeg sier ikke at warriors er veldig vanskelige å ta for en warlock, for det er de som regel ikke. Men de er langt ifra gratis honor.
MysticoN Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 lol warriors tar alt... 1 shoter mager , 2 shoter priests, 2-3 shoter hunters.. charge , intersept , stun resist som orc lol.. for å ikke glemme at de er imunn mot sap og fear i en av stancene dems da... + 5-6k hp og 6-7k armor i PVP SET spillt mye warrior/wow du ja.. har 60 hunter/60 shaman/50 warrior og 50 lock.. de beste 1 vs 1 pvp classene er lock og shadow priest.. og jeg skulle likt å sett den warriorer som kan drepe en priest på 2 slag.. lol.. prøv spillet før du poster..
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) MS koster 30 rage, Charge gir vel 12 eller noe? Du får ikke rage av å slå på skjoldet. 7037613[/snapback] Charge gir 21. Hit gir ~11. Så har du 32 til MS. Funker ikke hit, har man 2 alternativ, Bloodrage, eller Berserker Rage som begge gir 10 hver (instant). Mysticon, var det på noen måte pekt mot meg, så har jeg 4 level 60 characters, hvorav alle har minst 25 dager played, og har vært rank 5 minst i pvp. Shadowpriest er greie i pvp, eneste måte å få det til å funke på er gjennom å ha minst 2. Locks er altfor enkle å drepe for alle. Endret 10. oktober 2006 av Per-Stian
Saftis Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 altså ikke kom her å si warriors blir så sinnykt gimpa... kommer en rogue og begynner å slår på en warrior med 7k armor og 5-6k hp, får dem ned på ja si 40% hp, så blir de drept på 3 slag... warriors er litt overpower og de trenger en liten nurf.. 7036959[/snapback] Hvis en rogue har lært seg å spille, dvs. lært seg å stun-locke ned til 0%, er det ikke så mye man skulle ha sagt. Driter de seg ut på trinket/berserker rage/fear/lucky crit streaks, kan de bare bruke blind/sprint/prep/vanish og starte på nytt. Det er et grunnleggende problem at warriors er enkle å crowd controlle. Det eneste vi kan bryte er fear, gouge or repentance, og da må vi helst være i "riktig" (der vi tar 10% mer skade) stance også. Når CC først er brutt, må vi stole på en 30 sekunders cd som ofte bugger seg når man har slowing effects på seg. Til dere som påstår at warlocks har det vanskelig mot warriors, lær dere å spille før dere uttaler dere. Stealthet succubus som seducer, death coil og soul-link spec, i tillegg til ~18 sekunders fear? I tillegg får de nå totalt ubalanserte 41-pointere, mens vi får 2 pve-spells, og en siste som bare er helt ubrukelig. Testet mot en warlock med likt gearnivå som meg, bare dots'a hans alene tok 5.3k hp fra meg. Warlock m/succubus vs. warrior er regnet som den mest ubalanserte duellen. Grunnen til at warriors blir oppfattet som "overpowered", er at det er desidert flest som velger denne klassen (siden den er default valg i Blizzard sin character creation menu), og dermed finnes det også flere av denne klassen med bra gear enn andre klasser. En druid i R13 gear i bjørn kan fint ta ned en R13 warrior uten å gå opp for å heale en eneste gang, men det er så få av de at man kan nesten ikke huske å ha møtt de i BG's. Skaff deg 1.5 års erfaring fra pvp på lvl60, og så kan du komme tilbake og forklare at vi ikke blir nerfet til helvete pvp-messig i TBC.
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Problemet er at du ikke får de 11 rage-poengene fra hiten, siden du ikke får rage for å slå på skjoldet.
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Problemet er at du ikke får de 11 rage-poengene fra hiten, siden du ikke får rage for å slå på skjoldet. 7037635[/snapback] Edita posten
Saftis Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Selv har jeg to ganske godt geara chars (~t1/t2), en warlock og en priest. Jeg har vondt for å se hvordan du skal klare å holde han unna. Du har fear, hvert 30sek og eventuelt mind flay. Jeg regner med at du vet at shield skalerer veldig dårlig med gear. Ett slag fra en greit geara warrior spiser opp skjoldet ditt, to ganger. Jeg ender som regel opp med dots på warrioren og så mye healing jeg kan på meg selv. Kanskje en mb om jeg får inn en fear han ikke får gjort noe med. "Oppskriften" din fungerer max i 2 av 100 tilfeller. Så lenge ikke gearet ditt er 3 ganger så godt som de du sloss mot selvsagt. Forresten trenger en godt geara warrior cirka 0 flaks for å critte deg på nesten annethvert slag. Jeg har en tier2.5 warrior, og en tier0-tier1 priest. Å slå warriors på likt eller 1 tier høyere gearnivå, er noe av det letteste jeg gjør. *Alltid sleng opp nytt shield når cd er klar, og ha en renew tikkende. *Fear før de rekker å stancedance etter charge. Ja, det er fullt mulig hvis du fokuserer på det, global cooldown etter stance dance er 1.4 sek, stun'en varer 1 sek. *Dot spam for å makse shadow weawing. *Ha en timer mod så du bryter fearen på senest mulig tidspunkt med en mindblast. *Prøv generelt å følge med på stancen, så du kan feare når de skal overpowere, og de dermed ikke får brutt fear. Hvis han fikk brukt berserker rage etter charge, bruk fear med en gang den er klar igjen, din cooldown er kortere enn hans. *Du får minst 1 blackout å bruke til å heale opp/skaffe range for mindflay.
DirtyBit Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har spilt på PvP-server siden release, takk for at du spør. Holde en warrior på avstand i 40 sekunder? Vel, jeg trenger ikke å holde deg på avstand i 40 sekunder. Du har 50% hp før du har gnagd deg gjennom skjoldet, og da har du antageligvis enten fått en blackout eller to på kjeften, eller så får du en fear sendt i tygga. Når du først er på avstand uten rage er du død. Mind flay gjør at du ikke kommer innpå, SW:P, mind blast og VE gjør at om du kommer innpå, så spiller det ingen rolle. Og det at du ikke en gang vet navnet på hamstring sier vel litt om din erfaring som warrior, Darkey. 7037605[/snapback] Vel, kom på Executus og se på Zoiqee spille, så skal du se han dreper alt som er enkelt... du har fear selv så jeg se ikke problemet .. å hvis du er på 50%hp etter på gnag igjennom woidwalker sholdet så suger dps`n din... ossen drepe en warlock, charge gjør mest mulig dmg, så blir du feara eller seduca, trinket, intersept, da får du en execute på han, da er han rimelig lav på hp, så er det bare å hamre ivei og hvis han prøver seg på en fear så interupter du han bare.. spell alert er en fin addon... kommer han for langt ifra så er det bare å intersepte han... for the record , jeg spiller rogue, spiser sånne warrior nabs som deg til frokost..
Saftis Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg har spilt på PvP-server siden release, takk for at du spør. Holde en warrior på avstand i 40 sekunder? Vel, jeg trenger ikke å holde deg på avstand i 40 sekunder. Du har 50% hp før du har gnagd deg gjennom skjoldet, og da har du antageligvis enten fått en blackout eller to på kjeften, eller så får du en fear sendt i tygga. Når du først er på avstand uten rage er du død. Mind flay gjør at du ikke kommer innpå, SW:P, mind blast og VE gjør at om du kommer innpå, så spiller det ingen rolle. Og det at du ikke en gang vet navnet på hamstring sier vel litt om din erfaring som warrior, Darkey. 7037605[/snapback] Vel, kom på Executus og se på Zoiqee spille, så skal du se han dreper alt som er enkelt... du har fear selv så jeg se ikke problemet .. å hvis du er på 50%hp etter på gnag igjennom woidwalker sholdet så suger dps`n din... ossen drepe en warlock, charge gjør mest mulig dmg, så blir du feara eller seduca, trinket, intersept, da får du en execute på han, da er han rimelig lav på hp, så er det bare å hamre ivei og hvis han prøver seg på en fear så interupter du han bare.. spell alert er en fin addon... kommer han for langt ifra så er det bare å intersepte han... for the record , jeg spiller rogue, spiser sånne warrior nabs som deg til frokost.. 7037656[/snapback] Bra du lister helt feil måte å ta en lock på som warrior, da. Og btw, warrior trinket funker ikke på seduce, og execute kan kun brukes under 20%... noe locken IKKE er på det tidspunktet du påstår den skal brukes i fighten. Eneste måten man har en minimal sjans for å ta en LIKT GEARET lock, er å intercepte på *succubus* etter første seduce/shadowbolt-combo, bloodrage, og feare vekk locken mens man dreper succ. Imidlertid skjer enten det at du ikke rekker å ta den ned før locken er ute av 8-sec fear og har cc'et deg på nytt, eller at du dreper den, men han kjører deg i en fear/death coil og summoner en ny, stealthet succ. Endret 10. oktober 2006 av Saftis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå