Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Var i går på kino med en jente jeg liker veldig gått å vi koste veldig. Jeg trodde hun likte meg, men i dag når hun logget på msn sto det: *hennes navn* *navnet på en gutt* *hjerte*. Når jeg spurte hvem han var sa hun bare at det var en hun var blitt kjent med i sommerferien. Da jeg spurte om hva dem gjorde sa hun bare litt av vært. Tror du dek kan være i lag? Er ihvertfall veldig forelsket i denne jenta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er iallfall ikke et bra tegn at hu har en annen gutt i nicket sitt. Det letteste blir nok å bare spørre om de er sammen, si at du liker henne, om hun liker deg som mer enn en venn. For det er kjedelig å gå rundt og ha falske forhåpninger.

7020849[/snapback]

 

Synes allikevel det er på kanten å sitte og kose med én gutt, og dagen etter rote med en annen.

Lenke til kommentar

Antakelig så har hun på dette tidspunktet sterkere følelser for den andre gutten enn deg. Ellers hadde vel du stått i nicket hennes.

Synes dog det er teit av jenta å gå på date med deg, eller la deg tro det er en date om hun egentlig er interessert i en annen. Dessverre endel jenter som er slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...