Gå til innhold

"Megalagg" i spill som oblivion og i 3Dmark03


Anbefalte innlegg

Det skjer hele tida, når jeg spiller oblivion med "oldblivion" mod, for i det hele tatt få det til å fungere, får også slike "megalagg" i 3Dmark03.

 

Pcn låser seg totalt i et par sek så fortsetter alt glatt, så låser den seg igjen, etter et par sek er det i gang igjen, og slik holder det på, i både Oblivion og 3Dmark03.

 

Dette har ikke skjedd i noen andre "programmer" enn de foreløpig.

 

Har også prøvd med "stock" Clock. er verre da.

PC:

HK: ASUS P4B533-V

CPU: P4 2,4Ghz L2 [email protected]

RAM: 512MB PC2100 2,5.3.3.6, 266Mhz@312Mhz

Skjermkort: Creative 3D-Blaster 4 Ti 4600 (Ge Force 4) nVidia 650/300@750/325

HDD: 1xWDC80GB 1xWDC250GB

LYD: Creative Audigy 2.

DVD: ASUS 16x max

CDRW: MSI 16/48/16

Floppy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt både oblivion med "oldblivion" mod som gjør at jeg kan kjøre det på dårligere skjermkort enn jeg har, og har kjørt 3Dmark03 Fint før, men jeg vet ikke hvorfor det ikke går nå.

Egentlig litt rart at det låser seg og ikke lagger normalt i noen av dem, har andre spill hvor det lagger normalt, og ikke låser seg, har prøvd med 1 GB Crusial Ballistix PC3200 ram også men det fungerte ikke noe bedre, så utelukker at ram er problemet. Må nok være programvare elns, men hva kan det være siden jeg har fått det til før.

Lenke til kommentar
En nyinstallasjon av Windows hjelper ofte på trege maskiner. Og la vær å installere alt mulig rart av ting som skal gå i bakgrunnen, hjelper også på ytelsen (Windowsblinds, MSN messenger, P2P-programmer osvosv).

7032643[/snapback]

Jeg har ingen programmer eller noe tull som fører til at det går tregt. Sørger for å ikke installere alt mulig drit på pcn, noe som er et problem jeg kjenner til hos andre.

Så tror jeg kan utelukke det, er ikke noe forskjell på pc ytelsen siden jeg installerte windows.

Har ingen direkte P2P programmer, har uTorrent, men dette skal ikke ha noe å si så lenge programmet ikke kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...