gegg Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 etter tilsynelatende å ha installert driver og konfigurert nytt Dynalink kort får jeg ikke "kontakt" ut/inn. kjører Linetest med beskjed at D channel og B channel er normal. Under "nettverk" er det ingen signaler om at kortet ikke fungerer, men når jeg kjører kortkontroll fra CD-ROMen er beskjeden at kortet ikke fungerer og at IO, IRQ og konfigurering må sjekkes. Under konfigureringen: Under ISDNdevice00: I manualen står det at resource skal være IRQ:10. Hos meg står det grået ut/ingenting her ?? Under ISDNdevice01 står det under resource IRQ:5. Er dette riktig. Valgalternativene til siste er MEM... og IO... please help !!
Zink Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Kortkontrollen fra CD gjelder kanskje en oppkobla forbindelse - installer CAPI-drivere - ta en nærmere kikk i Bios, evt. frigi IRQ ved å sløyfe en av serie/ comportene. Hvilket HK, og bruker du WinXP ?
agvg Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 IRQ skal vel kun spesifikeres på eldgamle ISA-kort, jeg har innstallert et utall slike, men har du nyeste driver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå