Gå til innhold

Nedlastingene i Bitcomet står stille

Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende det vil hjelpe å bytte til en anne klient (jeg anbefaler også µTorrent!) iom at BitComet er en bedriten klient som med god grunn er bannet fra mange trackere. Men iom at du har prøvd Azureus er det lite trolig at problemet er med klienten.

Har du åpnet porter i routeren din dedikert til bittorrent? Har du en brannmur aktivert?

Skrevet

Jeg vil anbefale µTorrent mye grunnet at det er enklere å se om det er noen problemer med trackeren. Noen trackere har også en tendens til å stenge BitComet brukere ute.

Skrevet
Har ikke brannmur heller  :dontgetit:

7027641[/snapback]

Har du telenor adsl ?

I så fall kan de ha begrenset tilgangen sånn at do kun kan surfe på internett

Skrevet
Har du telenor adsl ?

7027876[/snapback]

Telenor har da ikke slike begrensninger? Jeg har Telenor ADSL og har aldri lagt merke til en slik begrensning.

Skrevet (endret)
Har du telenor adsl ?

7027876[/snapback]

Telenor har da ikke slike begrensninger? Jeg har Telenor ADSL og har aldri lagt merke til en slik begrensning.

7028464[/snapback]

Har Telenor ADSL eg og, Telenor har ikke innført port blocking eller annet tull.

Endret av chakl
Skrevet
Og det er flere seeders/leachers. Hva kan være galt?  :dontgetit:

Vet det er litt lite info, men jeg skjønner ikke hva som kan være galt..

7019438[/snapback]

Skjer det med alle torrents filene og client?

har du router?

Skrevet (endret)

Har Telenor ADSL eg og, Telenor har ikke innført port blocking eller annet tull.

7028640[/snapback]

Hadde Telenor ADSL før vi å...dem begrenet tilgangen våres p.g.a av virus som spredte seg. dem blokkerte limewire og slike program :hrm: det var kjedlig mens det varte :cry:

Endret av trulsmoen
Skrevet

Jeg har forsåvidt samme problem. Jeg har prøvd både Azureus og µTorrent, når jeg prøver å laste ned noe så står det at den laster ned, og jeg har mange seeders osv sånn det skal være. Men prosenten beveger seg ikke, og noen ganger går den tilbake! Hva skjer?

Det har skjedd nå i de siste dagene:(

Håper noen kan hjelpe frustrerte meg.

Skrevet
Jeg vil anbefale µTorrent mye grunnet at det er enklere å se om det er noen problemer med trackeren. Noen trackere har også en tendens til å stenge BitComet brukere ute.

Hvorfor blir BitComet blokka? Bruker selv BitComet og synes det funker veldig bra jeg.

Skrevet

Hvorfor blir BitComet blokka? Bruker selv BitComet og synes det funker veldig bra jeg.

7035448[/snapback]

1. Klienten respekterer ikke "privat flag"

2. Risikerer at du laster opp/ned uten at stats blir registrert

3. Skaper større serverload enn nødvendig.

Trackeren sender ut "meldinger" til torrent-klienter om hvor lenge den skal vente mellom hver re-announce. BitComet ignorerer denne meldingen, som resulterer i massiv hamring på trackeren.

4. Den har -ingen- (fungerende) uploadslot limit, så den strekker ut båndbredden så mye at den tildeler bare noen 100byes/sec eller mindre pr peer.

5. Den nye versjonen (0.61) ga klienten en ufattelig urettferdig fordel, med at den "foretrakk" å laste opp til andre brukere som brukte samme klienten, enn andre klienter.

6. Den utnytter Super-seeding ved å koble fra og koble til trackeren for å få en åpning (slot), som monopoliserer Super-Seederens båndbredde

? Jeg har router fra Telenor.

Har du åpnet porter i routeren dedikert til bittorrent? Hvis ikke ta en titt portforward.com for mer info om hvordan du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...