Mystic Dragon Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Jeg er Kimmag (som låner acc igjen) Har kjøpt meg WoW, å er på Sylvanas! Horde er jeg selvfølgelig og er Orc Warrior! Har kommet te lvl 10, siden Telenor har hatt problemer med modemet vårt en tid! Noen som speller på Sylvanas? Her fra HW altså? Takker for svar
kalken Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Å herre.... **sigh** 7020370[/snapback] veldig konstruktivt da, er lov å svare han isteden for å være en drittsekk. nei desverre har jeg ikke noen characters på sylvanas.
chokke Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 ja, det er noen herfra som er horde på sylvanas.
ugotabanana Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Her finner du veldig mange som spiller på Sylvanas: http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=1149&sid=1 farvell
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spiller paa Sylvanas, men er ally... Skal vi mootes saa kan jeg drepe deg?
greiven Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Spiller paa Sylvanas, men er ally... Skal vi mootes saa kan jeg drepe deg? 7031559[/snapback] Tror han pwner deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå