Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

liker hun meg? jenter: svar her!


Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 15 år... jeg liker ei jeente veldig godt og vi henger mye sammen og sånn men har aldri rota eller noe... jeg liker hun veldig godt, men jeg veit ikke om hun liker meg... mange ganger virker det sånn, og vi driver å flørter en del og sånn mens andre ganger er hu på fylla og roter med andre og sånn... jeg er sikker på at hun er veldig glad i meg men jeg vet ikke opm hun egentlig liker meg på den måten... jeg liker hvertfall henne...

 

så dere jenter: liker hun meg sånn eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal være litt kjip og brutal, så vil jeg ikke tippe at hun har den største interessen i deg. Femten år gamle jenter er nettopp det de er, femten år gamle jenter :p Da er det gøy å rote rundt i fylla, føle at man får "bekreftelse", ditt og datt. Sier det ikke for å ta motet fra deg, men det er fort sånn det blir.

Det beste er jo om du kan snakke med henne og få et ærlig svar, så slipper du å tenke på det. Men det kommer jo litt an på hva slags forhold dere har :)

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som vennina mi det der!! Eller x vennina mi kan man vell si :nei: Vet ikke hva hun sier, eller om hun sier noe til deg etter at hun har rota med folk i fylla, men hvis hun er som hun jeg kjenner, er hun bare ute etter å ha det gøy å bytter gutter hun liker hver uke. :hrm: For "vennina mi" drikker å roter med folk... samtidig som hun liker en annen gutt en han hun roter med.

 

Hun har til og med gutter som sjekker ut hvor tøs hun er, og synes det er kult. :nei:

Men kan jo være jenta du liker ikke er sånn :)

Lenke til kommentar

vel... vi er ikke sammen eller noe så jeg kan jo ikke nekte henne å rote rundt i fylla :p

 

altså... hun er ikke den typen som bytter gutter hver uke... sist hun var sammen med noen var det i et halvt år... og da var jeg og hu gode venner og vi hang en del sammen så jeg vait at hu ikke dreiv med andre da hvertfall...

 

(huff... nå gir dere meg skikkelig klump i halsen her gitt :p )

Lenke til kommentar

Nå følte jeg plutselig at det er uendelig lenge siden jeg var 15, men det er det jo egentlig ikke.

Over til topic; ettersom hun roter med andre på fylla ville jeg kanskje ikke håpet for mye, men på den annen side er ikke nødvendigvis "fest-roting" det mest bindende i verden heller da.

 

Roter hun med andre i ditt nærvær på fest? I så fall tror jeg du har små sjanser, dessverre....

 

Hva med å finne en jente på 15 som ikke har begynt å drikker alkohol? ;) Det beviser i så fall bare at hun 'står i mot presset', og det kan tyde på at hun er en sterk og bra jente ;)

 

Så, mitt tips er vel egentlig bare; finn deg noen annen :thumbup:

Endret av Lykkelita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...