Gå til innhold

Steam.EXE (main exception):ERROR

EmiL_S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg tror jeg fikk hacka steamaccounten min, for plutselig i det siste har jeg blitt disconnecta med den beskjeden at jeg ble logget på et annet sted. Så jeg fant ut at jeg skulle avinstallere og legge inn på nytt. Når jeg kjører steaminstall.exe så kommer jeg til at den skal oppdatere seg så får jeg bare

Steam.EXE (main exception):ERROR: deleted STEAM.EXE but the file is still there

Så kutter den...

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette ? Jeg har surfet litt på steam sine supportsider men de hjalp meg ikke

Etter andre forsøk får jeg denne... Med beskjeden om at

Could not execute the external program "D:\Spill\Counterstrike\steam.exe

post-71662-1160166156_thumb.jpg

post-71662-1160166167_thumb.jpg

Endret av EmiL_S
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv en clean install. (Slett alle filer som har med steam å gjøre, legg så inn programmet på ny)

7017139[/snapback]

Det var igrunn det jeg gjorde til og begynne med, men den sier at hvor mye den enn prøver å slette steam.exe så er den enten i bruk eller jeg har ikke tilgang til den, jeg har sletta den manuelt, men samme beskjeden kommer uansett. og jeg ser ikke den steam fila noe sted heller. så hvor den er veit jeg ikke...

Skrevet
Du har avinnstalert regner jeg med? Også fjernet eventuelle rester av programmet?

7017620[/snapback]

Jo det eneste jeg ikke har gjort er å tukle med registeret, jeg har prøvd i safe mode også ta bort alt som har med steam og gjøre med tanke på filer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...