kunchun Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er uerfaren i Commander jobben å vil gjerne vite, hvordan jeg plasserer hvopr eg vil ha UAV, supplies og kjøretøy til å bli droppet, istedet for at jeg får alt i hode ?
Steina Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Trykk CapsLock, så velger du hvor du vil droppe\spotte
kunchun Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Trykk CapsLock, så velger du hvor du vil droppe\spotte 7012467[/snapback] UAV, slipper den bomber ? Isåfall, hva gjør artillery ?
FPShooter Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Pleier å følge en manual med hvis man kjøper spillet...
Steina Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 UAV dropper bomber?!? Nei, det er et overvåkningsfartøy som svever oppi luften og registrerer alle fiender i nærheten. Artilleryet bomber... Som FPShooter sa, se manualen
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Japp, UAV er et såkalt 'Unmanned Aerial Vehicle' og brukes til overvåking osv fra luften. Artillery er BANG BANG
MaX [NOR] Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg er uerfaren i Commander jobben å vil gjerne vite, hvordan jeg plasserer hvopr eg vil ha UAV, supplies og kjøretøy til å bli droppet, istedet for at jeg får alt i hode ? 7012456[/snapback] Som sakt: Caps lock og bruk V for å snakke med squader. Prioritet: 1. Scann hele brettet for å se hvor fienden er. 2. Legg artillery der det er mest rødt og ingen/få egne styrker er. Tar ca 15 sekunder fra du legger inn artillery til det treffer bakken. 3. Legger inn UAV der jeg vil hovedstyrken skal bevege seg. 4. Spotter styrker som er nær ubevoktede egne flagg. Spotter også de områdene hvor egne styrker kan overta flagg. Pleier å legge supply crate nær tanks eller der jeg ser at litt større squader har mye aktion. Bil-dropp legger jeg der det spawnes mest egne styrker. Squad-leder liker også at du gir dem støtte når dem ber om det. Pleier bare å gi ordrer hvis de ber om det. Og sist men ikke minst: Commander får poeng for hvert flagg laget ditt kaprer, men ikke for antall drepte med artillery. Lykke til Endret 7. oktober 2006 av MaX [NOR]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå