Gå til innhold

HW-Lan 06: PCen med fly? Hvordan?


Enviro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg og en kamerat pakket kabinettene våre i en koffert, med masse klær inni kabinettet for å sikre mest mulig.

Turen ned gikk ganske greit, men turen tilbake ødela hovedkortet til kameraten min, og begge kabinett tok store skader, med bulker og riper overalt.

Noen kabler inni min PC måtte også byttes ut, som f.eks. S-ATA kabelen min.

 

Jeg angrer på at jeg ikke hadde tatt vare til orginal-esken til kabinettet mitt, og hatt PC'n i den.

Vi hadde med LCD-skjermene våre som handbagasje på flyet.

 

Men jeg vil anbefale til senere reiser, å ta ut mest mulig, som harddisk og skjermkort. kanskje også RAM og CPU-kjøler.

 

Hvordan sendte du inn PC'n din med flyet, om du gjorde det, Enviro?

Lenke til kommentar

Nei, han skulle til meg for å få litt kos.

 

Joda, jeg vet han skulle til HW-LAN, og det er litt sent svar, men jeg hadde ikke akkurat noen erfaring selv da, så jeg kunne ikke svare han FØR LAN'et.

Nå spør jeg han om hans erfaring med pakking og flyturen, til neste eventuell flytur^^

 

=Øyvind=, synes du jeg skal bytte nick til =Steina= ? :love:

Lenke til kommentar

Ble ikke hw-lan på meg, men emnet er fortsatt aktuelt siden vi i Lingekompaniet (BF2-klan) skal ha LAN (treningssamling :p) i Tromsø i november.

 

Skjønner nå at idèen min med pcen i en koffert ikke funker. Eneste løsning slik jeg ser det er å skru ut alle delene og ta de med i originalemballasjen i kofferten. Så kan kabinettet ligge hjemme og man får bruke den "åpne" kabinettløsningen på lanet. Risikoen for øl eller cognac i vitale pc-deler vil dog være til stede :roll: .

 

Så det gikk greit å ha med LCD-skjermene som håndbagasje? Hvor stor er skjermene deres egentlig?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...