Rostad Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 CS:S kommer aldri til og ta over for 1.6, promod er på vei og da er CS:S ute med en gang
ZenCo Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville nok anbefalt 1.6... Jeg har prøvd både 1.6, CZ og Source. 1.6 er best... Grunnen til at jeg ikke liker source: Alt går drittreigt! Det tar jo fem år før man kommer fram dit man skal. Ja, selvfølgelig er grafikken bedre enn noen av de andre spillene, men av en eller annen grunn liker jeg likevel grafikken i 1.6 bedre. Grunnen til at jeg ikke liker CZ: CZ er liksom et "midt-imellom-1.6-og-source" spill. Grafikken er sånn halveis bedre, men der går det også seint. Ikke fullt så treigt som source dog, men jeg liker bare litt fart i spillet.... Du får jo disse spillene drittbillig! En hundrings sikkert, så har du 1.6, eller CZ også tror jeg. Jeg kjøpte CZ og 1.6, men har nesten aldri spilt CZ...
Jooakim Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 CS:S kommer aldri til og ta over for 1.6, promod er på vei og da er CS:S ute med en gang 7025252[/snapback] Hørte noe lignende før både CZ og Source - så jeg er ikke sikker. :>
.tomf Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kommer også an på hva du liker. Kommer du bare til å spille public, så kjøper du Source. Vil du etterhvert som du blir bedre være med i klan, så kjøper du CZ og begynner med CS1.6. Litt off-topic men: Jeg blir så forbanna på Valve, de prøver jo å få Source til å bli et public spill. BF2 lignende radar, dynamiske priser på våpen, wtf? Godt at promod er på vei.
Heatsink Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Dersom du ikke er en gammel CS spiller vil du ikke forstå deg på hvorfor folk spiller 1.6. Vil derfor anbefale deg å gå for scource da det er et moderne, bra skytespill.
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Er Promod ein modifikasjon til HL2 med Source-motoren som skal kopiere gameplay frå CS 1.6 100%? Endret 8. oktober 2006 av Zeph
-Jungeldyret Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hvis du har tenkt til å spille litt "seriøst" vil jeg annbefale deg å kjøpe 1.6, på Source trenger man (nesten) ikke aim. Det eneste du trenger er å holde musen inne / spraye og du vil slakte alt som kommer i veien... Er iallfall min erfaring. ^^
Coooper Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) CS 1.6 er det første spillet,og etter min mening, det beste. Trolig er det flere som spiller dette også CS:S (Source) har bedre graffik og nye ting. Kjøper du Antholgy Pakka får du med 1.6 OG CZ(Condition Zero) Det er offline Spill . og du Får med CZ Deleted Scenes, Mission game (oppdrag) GLHF! Personlig ville jeg kjøpt Anthology Endret 8. oktober 2006 av Coooper
Kake24 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Det var iallfall mange meninger om dette Jeg har nå bestilt CS:S og Antholgy Pakka så får jeg testet alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå