Baldrick9 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Egentlig litt rart at det ikke er større community i Norge for Call of Duty serien. Er det noen som har noen synspunkter på hvorfor? Har selv spillt siden serien kom ut og vært med i diverse klaner. Teamplay i clankamper/turneringer er jo utvilsomt noe av det beste innen sjangeren FPS. Likeså er det helt sinnsyk bra grafikk i siste skudd på stammen CoD2. Enn videre er jo skills uhyre viktig, du greier ikke "fake" eller jukse hvis du spiller på PB servere. Hilsen en gammel mann aka {GVN}Baldrick
Blue--Sky Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Spiller selv endel cod2 (i clan), og skjønner heller ikke hvorfor cod2 er så "lite" i Norge. I utlandet er det jo hur stort som helst.. Er bare og se på den skandinaviske cod2 laddern på cb, er ikke mange norske claner der nei.. http://www.clanbase.com/rating.php?lid=2405 I sverige og finnland er cod2 mye større.
Baldrick9 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Nettopp Og 4 av spillerne i den eneste norske klanen er utenlandske! Kan jo ikke være fordi det er dyrt heller, man får kjøpt CoD2 for under 200,- spenn.
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det jeg lurer på er om de har fikset det angående at det var lettere å ta hs i MP på cod 2? I såfall forundrer det meg ikke. Er en grunn til at jeg ikke kjøpte toern.
Blue--Sky Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det jeg lurer på er om de har fikset det angående at det var lettere å ta hs i MP på cod 2? I såfall forundrer det meg ikke. Er en grunn til at jeg ikke kjøpte toern. 7007443[/snapback] Lettere en hva?
.tomf Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg spilte CoD2 ganske mye en stund, ble med i en klan osv. Jeg har ISDN, og tvungen 'rate 25000' på de fleste warservere gjorde at det ble for laggy å spille klanmatch for meg. Har mistet interessen etter det.
hugRmunR Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg spilte CoD2 ganske mye en stund, ble med i en klan osv.Jeg har ISDN, og tvungen 'rate 25000' på de fleste warservere gjorde at det ble for laggy å spille klanmatch for meg. Har mistet interessen etter det. 7007864[/snapback] Warriors of Valhalla? Vet ikke en konkret grunn for at det er få nordmenn som spiller CoD2...
.tomf Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jau, var med i Warriors of Valhalla. Var vel egentlig aldri aktiv.
Rookie_NO Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Vel min grunn til å ikke spille CoD2 var jo rett og slett at jeg syntes det var kjedelig. Det tilførte ikke noe nytt i det hele tatt. Men det skal sies at jeg har blitt ekstremt lei FPS'ere de siste årene... Men jeg spilte UT "aktivt", kan hende at flere føler som meg?
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spilte litt CoD2 online da det var nytt, men falt i fra. Kanskje jeg skulle prøve igjen en gang.
edds Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spilte en del CoD2 online før, synes det var veldig gøy, men sluttet rett og slett p.g.a mangel på interesse.
Laugh_killer Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 eg har ikke spilt det på en stund, men kan godt spille det igjen. har ikke noe imot det lissom. Joina aldri noe klan...
Dwagon Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spiller cod2 aktivt jeg Dog for en britisk rifle klan. hopp innom servern vår : 217.146.89.84:20000
edds Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Send meg en PM hvis noen trenger klanmedlemer. Satte meg ned å spilte litt idag, lurer på om jeg skal ta det opp igjen, veldig gøy!
Zlash Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 CoD online er morsomt det, men det er liksom ikke så mye som skiller seg ut fra andre fps shooters.
cyberPanda Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 kan hende det er få som spiller CoD online fordi det er så mange som spiller BF2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå