Gå til innhold

Liten CoD2 interesse i Norge, why..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig litt rart at det ikke er større community i Norge for Call of Duty serien.

Er det noen som har noen synspunkter på hvorfor?

Har selv spillt siden serien kom ut og vært med i diverse klaner. Teamplay i clankamper/turneringer er jo utvilsomt noe av det beste innen sjangeren FPS.

Likeså er det helt sinnsyk bra grafikk i siste skudd på stammen CoD2.

Enn videre er jo skills uhyre viktig, du greier ikke "fake" eller jukse hvis du spiller på PB servere.

Hilsen en gammel mann aka {GVN}Baldrick

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp :)

Og 4 av spillerne i den eneste norske klanen er utenlandske! :p

Kan jo ikke være fordi det er dyrt heller, man får kjøpt CoD2 for under 200,- spenn.

Skrevet

Det jeg lurer på er om de har fikset det angående at det var lettere å ta hs i MP på cod 2? I såfall forundrer det meg ikke. Er en grunn til at jeg ikke kjøpte toern.

Skrevet
Det jeg lurer på er om de har fikset det angående at det var lettere å ta hs i MP på cod 2? I såfall forundrer det meg ikke. Er en grunn til at jeg ikke kjøpte toern.

7007443[/snapback]

Lettere en hva?

Skrevet

Jeg spilte CoD2 ganske mye en stund, ble med i en klan osv.

Jeg har ISDN, og tvungen 'rate 25000' på de fleste warservere gjorde at det ble for laggy å spille klanmatch for meg. Har mistet interessen etter det.

Skrevet
Jeg spilte CoD2 ganske mye en stund, ble med i en klan osv.

Jeg har ISDN, og tvungen 'rate 25000' på de fleste warservere gjorde at det ble for laggy å spille klanmatch for meg. Har mistet interessen etter det.

7007864[/snapback]

Warriors of Valhalla?

Vet ikke en konkret grunn for at det er få nordmenn som spiller CoD2...

Skrevet

Vel min grunn til å ikke spille CoD2 var jo rett og slett at jeg syntes det var kjedelig. Det tilførte ikke noe nytt i det hele tatt. Men det skal sies at jeg har blitt ekstremt lei FPS'ere de siste årene...

Men jeg spilte UT "aktivt", kan hende at flere føler som meg?

Skrevet

Send meg en PM hvis noen trenger klanmedlemer. :)

Satte meg ned å spilte litt idag, lurer på om jeg skal ta det opp igjen, veldig gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...